Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
En mamma på Öppnis fick prova trikåsjalen, för hon säger att hon har så ont i ryggen när hon bär sin lille guldklimp med BB-selen. Jag visade henne först hur jag gjorde, och lillkillen gosade in sig ordentligt och mamman sa att det såg mysigt ut.

Så knöt mamman på sig sjalen och i med lille bebis. Kommentar: Men usch vad nära han kom :cry:

Jag blev så ledsen, för i mina ögon är det precis vad denne lille bebis vill vara, nära. Han är så ledsen hela tiden, för hans mamma är så stressad över att storasyster ska känna sig åtsidosatt, så han får vara ledsen ganska mycket innan tröst ges.

Man kan ju inte lyckas jämt, men att det skulle vara hemskt att ha sitt barn nära, det gör ont.
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Usch och fy, förstår inte mamma vad hon gör mot sitt lilla knyte? Hu, om man bara kunde få alla att förstå hur mycket närhet betyder... :roll:
Av herilane
Vad sorgligt. :cry:
Av anna m
:shock:
Användarens profilbild
Av Måsen
Usch, vad tråkigt! :(
Av ninen
Men usch... men menade hon det sååå då? Det kanske bara var lite oväntat, han kanske hade huvudet för högt upp eller hon kanske bara kände att det var svårt att röra på armarna eller nåt...
Användarens profilbild
Av annemi
:cry:
Användarens profilbild
Av jag71
ninen skrev:Men usch... men menade hon det sååå då? Det kanske bara var lite oväntat, han kanske hade huvudet för högt upp eller hon kanske bara kände att det var svårt att röra på armarna eller nåt...
Det var min första tanke också. Alltså ett dåligt ordval. Fast det låter ju inte så trevligt.
Användarens profilbild
Av mari_tres
jag71 skrev:
ninen skrev:Men usch... men menade hon det sååå då? Det kanske bara var lite oväntat, han kanske hade huvudet för högt upp eller hon kanske bara kände att det var svårt att röra på armarna eller nåt...
Det var min första tanke också. Alltså ett dåligt ordval. Fast det låter ju inte så trevligt.
Får väl hoppas att det bara var dåligt ordval... men det låter inte så trevligt, nej.
Det är ju nära de ska vara ju!! :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
mari_tres skrev:
jag71 skrev:
Får väl hoppas att det bara var dåligt ordval... men det låter inte så trevligt, nej.
:iagree: bebisen ville ju vara nära, hoppas också att det var ett dåligtr ordval
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Det tänkte jag också. Jag har inte gillat trikåsjalarna av den anledningen. Ska jag knyta så hårt att det avlastar bra hamnar A för högt upp och det blir för tight... för nära skulle man ju faktiskt kunna säga.

Och var det inte så hon menade låter det väldigt sorgligt, både för mamman och för bäbisen.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
mari_tres skrev:
jag71 skrev:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Helma
Jo jag hoppas väl på att det är något sådant, att det kändes ovant. Men när jag tröstar min bebis, tar jag upp henne med ansiktet mot mig, denna mamman sätter bebisen utåt. Eller så försöker hon trösta honom i sittern...

Kanske ska försöka med Ergon...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Helma skrev: Jo jag hoppas väl på att det är något sådant, att det kändes ovant. Men när jag tröstar min bebis, tar jag upp henne med ansiktet mot mig, denna mamman sätter bebisen utåt. Eller så försöker hon trösta honom i sittern...

Kanske ska försöka med Ergon...
:roll:

Hur gammalt är barnet?
Mitt sötsnöre har alltid velat vara nära om hon behöver tröst av nån anledning, det är först nu som hon ibland visar att hon vill sitta "utåt" i mitt knä, och då för hon ju det. Hon är tio månader och ratade babysittern för länge sedan.

Testa med Ergon du!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?