Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lottali
:D Idag fick jag hem min "nya" Beco, den är köpt beg. av en tjej här på forumet. Önskar bara att jag hade fått "tummen ur"och köpte en för länge sedan, min dotter är trettton månader redan !!
Hon tyckte det var toppen att sitta i Becon, bar henne en timme ute !

Inser ju att jag borde ha haft denna för redan ett halvår sedan, så mycket lättare allt skulle ha varit ! Kunde ha burit henne i den när hon varit kinkig vid tandsprickningen, och framför allt vid hundträning !!

Hon väger ca 10 kg och det har varit tungt att bära i ringsjalen, för att inte tala om de få tillfällen jag burit i bärstolen !!! Har kroniska ryggproblem....Men med becon kändes det bra ! :)

Rekommenderar nu ALLA som redan inte har något bärredskap att genast inskaffa sele eller sjal ! Fast jag antar att de flesta här redan har minst en sjal eller sele förstås.....?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Bärsjal/ergonomisk sele :heart: hundpromenad/träning = sant :D
Av eamane
:tumup:
Bild?
Användarens profilbild
Av Isanna
Det låter ju helt perfekt!
Av lottali
Vet inte hur man får in bilderna liksom :oops:

Men jag har en digitalkamera...och en make....som kanske kan hjälpa mig ! Det är dock inget "läckert motiv" på min Beco (tycker de flesta var rätt fula...utom carneval) utan den är enfärgad, mörkbrun, för jag tycker det är en praktisk färg ! :lol:
Användarens profilbild
Av Helma
Härligt! :tumup:
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Är också supernöjd med min Beco! Men visst är det ju skönare med en långsjal, bättre avlastning trots allt. Men Becon är snabbare! Sonen trivs prima i bägge. :D
Av lottali
Är inte otänkbart att det blir en sjal här också ! Kan vara bra till längre turer. Och jag har ju aldrig ens provat en vävd långsjal...! Har bara trikåsjal och ringsjal. Trikåsjalen är lite för stretchig till en 10-kilos. Och ringsjalen blir det ju snedbelastning med och det funkar inte till min dåliga rygg...

Tyckte tidigare att det var lite lustigt med alla som hade massor av sjalar, som köper/säljer eller sparar på dessa. Men nu börjar jag förstå....Man blir beroende liksom...Och det finns ju betydligt värre saker att vara beroende av eller hur ! :D
Användarens profilbild
Av emelie
:vågen:

Det är aldrig för sent att köpa Beco. Köpte min av Corpset när Oliver var 23 månader. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?