Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mélusine
Hej,
Hur klär ni era barn i sjalen? Jag kör på dubbla sochor, benvärmare och PO.P.s underställ i ullfleece. Benen får lagom varmt eftersom de hänger utanför sjalen. Problemet är att både jag och lilla L är dyngsura om magarna efter bara en kort bussresa.

Jag har en hemsydd bomullssjal som är tunn men varm, hur ska jag klä min lilla för att vi ska slippa svettas så dant? Jag vill ju hålla henne varm om ryggen och huvudet samtidigt som jag vet att det inte är bra för henne att svettas så mycket.
Användarens profilbild
Av Molinia
Jag klär S i endast body på överkroppen, elefanthuva i ull på huvudet och varmt på benen. Själv använder jag min sommarjacka från RedGreen om det är +4 och uppåt, annars blir jag för varm.
Användarens profilbild
Av kajsisen
har på pirajn en fleec derss en tunn en .. en ordentlig mössa, vantar , ordentliga sockor och ett bärskydd och vi är ämdå varma som bara den
Användarens profilbild
Av Mélusine
Fleece är ju jättevarmt och tempererar/andas inte alls så det är inte så konstigt...
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har vanliga innekläder plus tossor och mössa på milo och sen bärskydd eller bärjacka :D
Av Karenina
Jag har extra strumpor, långa som går upp till knäna. En vanlig inne-munkjacka över body, och så mössa. Själv har jag en tunn jacka över. Vi blir alltid lite svettiga just på magen (även när jag bär hemma) för vi är varmblodiga båda två, men i övrigt är det lagom. Bär dessutom i en tunn bali baby breeze för att undvika värmeslag.
Användarens profilbild
Av Mélusine
Idag köpte jag ett par yllestrumpbyxor från Gryningen. Nu kan jag hålla henne varm om benen utan att använda ullfleeceoverallen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?