Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
EN klar favorit här hemma. Den är tunn, sval och avlastar bra. Jag bär både skrutt och små töserna i den. Jag har burit i den ända sen små snuttorna var några månder (anledningen till att det inte blev tidigare var att ajg var sjuk så det vart inget bärande alls). Jag tycker den är super och snygg, jag har den bruna. Ska kolla om jag hittar någon bra bild på den så får du se färgen lite mer. Det är en sjal som jag rekomenderar varm til både stora och små barn.
Användarens profilbild
Av mimmis
jag71 skrev:EN klar favorit här hemma. Den är tunn, sval och avlastar bra. Jag bär både skrutt och små töserna i den. Jag har burit i den ända sen små snuttorna var några månder (anledningen till att det inte blev tidigare var att ajg var sjuk så det vart inget bärande alls). Jag tycker den är super och snygg, jag har den bruna. Ska kolla om jag hittar någon bra bild på den så får du se färgen lite mer. Det är en sjal som jag rekomenderar varm til både stora och små barn.
Kul att du gillar sjalen :) Här finns ju några recenssioner på den: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=28659
Användarens profilbild
Av jag71
Det är ju så att jag inte förstår varför alla vill ha en skrynklig gås när det finns den här. Den är snygg och skrynklig och finns att köpa vit så det går att färga.
Användarens profilbild
Av sparkler
jag71 skrev:EN klar favorit här hemma. Den är tunn, sval och avlastar bra. Jag bär både skrutt och små töserna i den. Jag har burit i den ända sen små snuttorna var några månder (anledningen till att det inte blev tidigare var att ajg var sjuk så det vart inget bärande alls). Jag tycker den är super och snygg, jag har den bruna. Ska kolla om jag hittar någon bra bild på den så får du se färgen lite mer. Det är en sjal som jag rekomenderar varm til både stora och små barn.
Hmm Tack!.. Kanske ska skaffa en sån för nästa bebis (bf 2/8). Har för mig trikåsjal kunde bli rätt så varmt. (Även om jag säkert behöver en trikåsjal också. :) ) Frågan är då färgen.. Brunt kanske blir för murrigt om det nu ska vara en sommarsjal? Den gröna som såldes i tråden jag pekade på i TS kunde ju vara något annars.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag har en brun och jag skulle inte alls vilja beskriva färgen som murrig, den är jättefin!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?