Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
schmut skrev:vad blev nästa månads byte? har jag missat den tråden?Ett snabbyte för den pynthågade:
Hello skrev:Följande lilla skapelse lägger jag på lådan imorgon, nu när jag fått tryckknapparna att fästa. Pinsamt att behöva erkänna, men misslyckandet i förra veckan verkar ha berott på att underlaget var något sviktande...![]()
Som ni ser är det ett set bestående av tre delar; väska, nyckelband och näsduksfodral. Tyget är vaxduk från Åhléns.
Inuti är det fodrat med turkos fodertyg och inrett med en mobilficka och en blixtlåsförsedd ficka för småsaker eller kanske plånboken.
Här kan man se att det också finns tryckknappar att fästa näsduksfodralet och nyckelbandet i, så behöver man inte rota runt på botten för att hitta dem.
Naturligtvis finns det vissa detaljer som kunde gjorts annorlunda, men på det stora hela är jag rätt nöjd.
Camilla74 skrev:Men nu får ni väl ge er, annars kan jag ju gå sta och bli alldeles odrägligt högfärdigsofiutane skrev:Snälla, snälla, snälla.... Kan inte jag få den!!Vill också ha!!
sofiutane skrev:McMorrigan skrev:Vändbar sommarväska med liten prylficka åker på lådan så snart jag får adressen till min bytarkompis som jag har lyckats slarva bort!Superduperfin!!![]()
![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?