Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
Undrar hur länge man orkar bära i den här...?
Ser inte särskilt bekvämt ut!

Bild
Användarens profilbild
Av April
Nej, den hade jag inte betalt för - för att få ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Vilken sort är det? Fast de ser ju glada ut, och kvinnan har en fin tröja på sig.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Aj Aj Aj. Kan räkna ut hur rygg och nacke mår efteeråt om man bär med det selet.
Användarens profilbild
Av April
Ja, jättefin tröja! :-D

Kram
Av Petra
Ja man tittar mer på tröjan än det mörka som selen är. usch vilket tortyr redskap. Selen alltså inte tröjan :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Petra skrev:Ja man tittar mer på tröjan än det mörka som selen är. usch vilket tortyr redskap. Selen alltså inte tröjan :wink:
Ja, jag tänker att i de färgerna skulle hon haft en sjal istället. Men vilken sele är det då, Alexandra? Och sen undrar jag varför de alltid bär barnen så långt ner i selar.
Av Alexandra
[quote="HelenaMen vilken sele är det då, Alexandra? [/quote]

Ingen aning faktiskt! :oops:
Råkade snubbla över den när jag kollade på en amerikansk sida efter en skötväska som rekommenderades inne på AFF´s barnvagnssnack. Jag är ju inte bara sjalfreak, utan även barnvagnsfantast och skötväskenörd... :oops:
Har tyvärr tappat länken!
Användarens profilbild
Av Ester
Har du sett de här skötväskorna Alexandra?

http://www.skiphop.com/flash/

blir riktigt sugen själv :shock: ..men när alla pengar går till sjalar just nu så blir det ingen ny väska än på ett tag :?
Användarens profilbild
Av Ester
lite OT men jag måste bara säga att denchokladbruna eller jeans-väskan, vill jag bara ha :shock:
Av Alexandra
Elin skrev:Har du sett de här skötväskorna Alexandra?

http://www.skiphop.com/flash/

blir riktigt sugen själv :shock: ..men när alla pengar går till sjalar just nu så blir det ingen ny väska än på ett tag :?

Ja!!! Det var ju de jag kollade efter!!!! :)

Jag vill ha en sån med lock, gillar den kamoflage-färgade!
Har en tråkig, tantig väska just nu, som ifs inte kostade nåt (den har legat bortglömd i garaget) och fyller sin funktion, men de där väskorna är ju urläckra... :twisted:
Användarens profilbild
Av Ester
Ska vi beställa en varsin?! Blir så sugen jag med ju :shock:
Användarens profilbild
Av Helena
Alexandra skrev:Jag är ju inte bara sjalfreak, utan även barnvagnsfantast och skötväskenörd... :oops:
Haha :D skötväskenörd, finns det något forum för er? Vilken tur att jag inte har den lasten, jag brukar köpa små billiga tygkassar på Indiska till halva reapriset och ha blöjor och annat i.
Användarens profilbild
Av Kristina
Katharina skrev:Jag är en ryggsäcksfantast och får lite problem nu när jag ska vänja Leo att sitta på ryggen till sommaren ;-)
Ja, det är ju nackdelen med ryggbärning, man har ingenstans att göra av alla grejerna.. PoP ska dock få in en "sköt-midjeväska", kan kanske vara nåt? Jag ska iaf kika på den nästa vecka när den kommer till "vår" affär.
Användarens profilbild
Av Ester
Kristina skrev:
Ja, det är ju nackdelen med ryggbärning, man har ingenstans att göra av alla grejerna.. PoP ska dock få in en "sköt-midjeväska", kan kanske vara nåt? Jag ska iaf kika på den nästa vecka när den kommer till "vår" affär.
Har sett den, och det verkar inte allt för svårt att sy en sån själv, både billigare och snyggare
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?