Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag skulle vilja göra en onbuhimo, men hittar inget mönster. Vill gärna göra en som är lite vadderad, men är inge vidare på att sy och hittar inga mönster öht :S Någon som har en som kan mäta vilka mått som är passande eller någon som gjort en ?
Av Emmiez
nu blir ja nyfiken, vad är det för nåt?
Av Emmiez
aha dom har ja sett på youtube, ring mt kallar ja den :lol:

borde det inte bara vara att göra som en mt fast istället för ett band i midjan sätter man ringar? eller jag vet inte, men det ser ju så ut :roll:
Användarens profilbild
Av aktuelle
jo, funderade om det kan bli bra, men jag vet inte om måtten blir någorlunda rätt.. troru?
Användarens profilbild
Av jag71
Snygg! Skön att bära i? Vilka mått använde du?
Användarens profilbild
Av aktuelle
mja, kunde varit skönare, måste fixa något bra att vaddera med till midjan.
Jag använde mått som jag hittade här i en tråd som handlade om mått på olika mei tai.. modifierade lite för att det skulle passa dottern. Höjden 45 (då sitter ringarna direkt på det, men jag ska ändra och vaddera längst ner så det kommer nog tillkomma ca 5 cm vadderat där ringarna är.. så 50 totalt på höjden) Bredden är också 45. längden på banden är 170 (gillar inte när det blir på tok för mycket) och bredden på banden är 9 cm och vadderat ca 40 cm med början från sittdelen, (vadderat dubbelt lager med fleece)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
aktuelle skrev:... längden på banden är 170
Jag läste: Längden på barnet är 170, och hann reagera "Det var till att bära en stor unge" :D :D :D :D
Användarens profilbild
Av aktuelle
haha, det är ju en tonåring :P
Användarens profilbild
Av Asereht
Sjysst, kul med något nytt och lite annorlunda. Jag har en lifter, samma princip som den du sytt men istället för ringar så är det tygöglor i midjebandets slut. Jag tycker det funkar bra. :)
Användarens profilbild
Av aktuelle
jag blev såå besviken, jag sydde om den 3 gånger men den satt för taskigt på mig så jag gav upp. Den är jättefin, men den blev inte som jag hade hoppats. Försökte vaddera ordentligt i midjan men det är ändå helt sladdrigt och oskönt. Vet inte om denna typ inte passar min kroppstyp eller vad det är, man vågar ju inte köpa någon innan man vet om man trivs i det..

jag surfade runt och hittade en fin sele (brukar vanligtvis inte gilla selar, brukar tycka de är för trista så som ergon och patapum..beco är fin men så dyyr) Beställde en manduca istället ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?