Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Celerona
funderar på om man inte skulle köpa sig en sele ändå..

tycker inte riktigt jag får till ryggknytning, och ofta vill agnes bara ner igen, tänkte att man kunde öva upp henne i en sele.

Tror ni patapum blir för trång agnes är ju 15mån och väger nog en 11-12 kilo, vill kunna ha overall på henne och vinterjacka på mig.
Användarens profilbild
Av Anso
Hej!
Vänta tills AnKa är tillbaka ifrån sin fjällresa så får du höra hur det går med overall i Patapum.
/Anso
Av Celerona
undrar om inte AnKa är tillbaka från fjällen..
I så fall hur fungerar det med patapumen och overall?
Användarens profilbild
Av AnKa
Hejsan visst är jag tillbaka från fjällen sedan ett par dagar. Hade inte sett den här tråden tyvärr.

Jodå det funkar utmärkt med Patapum och overall.
Nu är ju min lilla tös inte så stor som Agnes utan blott sju mån och av den lite mindre modellen. Men eftersom man ju reglerar selen genom bärremmarna så blir den aldrig lika trång som tex en BabyBjörn utan det finns gott om plats och är lätt att reglera efter barnets och bärarens storlek.

Fast bärfavoriten på fjällsemestern var precis som hemma Storken under jackan. Både mormor och morfar provade att bära i "trasan" och tyckte om den.
Av Celerona
hoppas ni hade en skön semester (glömde ju bort det innan)
Ok nu är nog vintern ändå snart över, så då kanske jag kommer att kunna lära mig ryggknytning (inte för att vintern är över alltså, men jag får väl öva) och hade varit så tufft att svinga upp agnes på ryggen oh dra ner på stranden, fast patapumen ser ju tuff ut den med, och hade ju varit bekvämt med en sele och jag velar som vanligt..
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag var sjuk ungefär halva veckan och hade inte återfått orken helt enns sista dagen så fjällsemestern var väl så där. Men lite skidor åkte jag iallafall och sambon åkte mycket och stora dottern provade hon också.

Jag tror nog att du kan få stor nytta av en sele även i sommar som komplement till sjalen när du vill ha något lite svalare. Det är ju onekligen varmt med sjal på sommaren.
Av Celerona
hmm idag sa sambon att klart du skall ha en sjal till om du vill, så nu vet jag inte, skall jag köpa en patapum, eller en fin sommarsjal (antigua, ella roo,´) eller en praktisk lång vävd sjal som man kan ha även till syskon om man nu skaffar sådana..svårt det här..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?