Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Nu har vi både dop och vigsel inbokat och jag behöver då en snygg ringsjal som passar båda tillfällena. Vet att jag har sett ett ställe på internet med supersnygga festsjalar, men hittar det inte nu. Tips?
Användarens profilbild
Av Malin
www.babydesign.se

Jättesnygga. Men dyra...
Kul med kalas och än en gång grattis till nytillskottet!
Användarens profilbild
Av zandrama
Så klart hamnade det här inlägget i fel forum. :oops: Det skulle nog passa bättre under "Fakta om olika sjalar" eller vad den heter. Hjälp att flytta nån?
Användarens profilbild
Av zandrama
Tack för hjälp med flyttandet!
Malin skrev:www.babydesign.se

Jättesnygga. Men dyra...
Kul med kalas och än en gång grattis till nytillskottet!
Definitift snygga! :D
Får se om jag får fler tips, måste ju kolla runt! :roll:
Användarens profilbild
Av mojsan
..men fina finns på http://www.oopababy.com. Men de är dyyyra! Sen finns ju här folk som säljer egen produktion, och jag vet ju att edenbaby planerar att sy upp, där kan du säkert ha ett ord med i laget vad gäller design.

Själv funderar jag på babydesigns festringisar.
Användarens profilbild
Av miso
herregud vilka supersnygga sjalar oopababy hade! synd att de var så vansinnigt dyra, 1500 kr känns lite mkt...eller kanske inte??
Användarens profilbild
Av mojsan
miso skrev:herregud vilka supersnygga sjalar oopababy hade! synd att de var så vansinnigt dyra, 1500 kr känns lite mkt...eller kanske inte??
Jag VEEET!!! Och varje gång säger plånboken bara nejnejnej. Blä!
Användarens profilbild
Av Anso
Och så finns ju Zolowear silk brocade sling......
http://zolowear.com/Default.aspx
:twisted:
Användarens profilbild
Av April
Och så finns ju Zolowear silk brocade sling......
http://zolowear.com/Default.aspx
GAHHHHHHHHHHHHHHHHH....håller för ögonen och tar på mig VÄLDIGT mörka solglasögon 8)

Kram
Användarens profilbild
Av nickie
Om det finns intresse kan jag få in vita sidensjalar i valfri längd. ca 90cm breda. pris ca 80:-/m eller 125:-/m. (Beroende på tjocklek) Underbart tunna o skira, men starka bara den. Siden håller dig varm på vintern men sval på sommaren.
Jag har två sådana själv, en av var tjocklek. Kan inte se skillnad på dem, men det skiljer några få gram i vikt. De är båda 5m långa, o jag kan göra X-omslut m knuten bak. (Jag drar stl XXL och kan inte göra X-omslut med Bebina 4.6) Jag antar jag är jävig, men jag blev helt kär i dessa sjalar när jag fick dem i julklapp. Det e därför jag överväger att börja sälja dem.

Hör av dig om du är intresserad!
Användarens profilbild
Av zandrama
Vad många snygga sjalar ni har tipsat om! :twisted:
Tackar! :D
nickie skrev:Om det finns intresse kan jag få in vita sidensjalar i valfri längd. ca 90cm breda. pris ca 80:-/m eller 125:-/m. (Beroende på tjocklek) Underbart tunna o skira, men starka bara den. Siden håller dig varm på vintern men sval på sommaren.
Jag har två sådana själv, en av var tjocklek. Kan inte se skillnad på dem, men det skiljer några få gram i vikt. De är båda 5m långa, o jag kan göra X-omslut m knuten bak. (Jag drar stl XXL och kan inte göra X-omslut med Bebina 4.6) Jag antar jag är jävig, men jag blev helt kär i dessa sjalar när jag fick dem i julklapp. Det e därför jag överväger att börja sälja dem.

Hör av dig om du är intresserad!
Nu är jag ju intresserad av just ringsjalar eftersom någon annan kanske också ska bära. Fast å andra sidan är det ju vansinnigt bra pris och ringar är ju inte så himla dyrt, och inte är det svårt att sy en söm heller... Hmmm... Ska tänka lite... 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?