Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tjips
Hej,

Jag är gravid med andra barnet och funderar på att köpa en tricotti. Jag har inte använt sjal förut, bara Ergo när min son var tillräckligt stor att sitta i den, gillade den mycket.

Nu när nr 2 kommer behöver jag något som man kan ha redan från början, enkelt att sätta på då jag ska hålla reda på en treåring samtidigt (dessutom har jag foglossning) och det ska gå att bära ganska långt då det är en bit till sonens dagis. Min idé är att investera i en tricotti samt köpa en infant-insert till Ergon som komplement(någon som vet om man kan köpa den nya infant-insert till den gamla Ergon?). Vad tror ni skulle funka för mig?
Användarens profilbild
Av Mia
Jag rekomenderar trikasjal till nyfodd!! Enkelt och skont och sakert!
tex bali baby stretch, hug s bub, sino...
Användarens profilbild
Av annalys
Jag började med tricotti, helt ok tycker jag. Den jag hade köpt var lite stor, men jag kunde sy in den - det var dock inget jag var tvungen till i början.

Vet ej hur det är med infant insert.
Av tjips
Tack för svaren, träffade en kompis igår som har en trikåsjal, jag kanske hinner prova den innan jag bestämmr mig. Någon annan som vet om infant insert?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?