Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Inte sjal, men blev buren i armarna och har åkt både det ena och det andra. Vanlig ryggsäck bla (på eget bevåg, klättrade i brorsans fiskeryggsäck, bild finns:lol: ) Men var mycket bestämd från det jag var liten och lite "bortskämd" kanske eftersom jag var sladdis och mina föräldrar och syskon lät mig hållas och gjorde en hel del som jag ville :roll:
OT: Var visst inte gammal när jag började bestämma vad jag skulle ha för kläder, fick jag inte rätt gallskrek jag tills dom bytte. Fick jag inte bada på kvällen var det stört omöjligt att få mig att somna
Nej jag har då rakt ingen aaaaning om varifrån mina barns temprament kommer
Användarens profilbild
Av Camilla74
Nix, men har bildbevis på att jag blivit buren i bärstol som liten. :-)
Av Gummi
Nej jag blev inte buren i vare sig sjal, bärsele eller bärstol.
Användarens profilbild
Av April
Ja, jag föddes med höftledsluxation. Mina föräldrar var tillsagda att inte bära mig och att jag skulle ligga så mycket som möjligt (jag var fastspänd på en bräda som såg ut som ett T - samt som hade remmar) :shock:

Min pappa gav sig dock inte och tog kontakt med sin kompis som var läkare i Lund. Där hade man kommit längre i forskningen. Efter 2 månader fick jag den nya skenan, som man fortfarande använder. Då knöt min pappa upp mig i en bärsele (den var lite bredare i sittdelen, med något slags nät fram - jag har sett den i någon tråd) och lät mig sitta där. Han hade hört talas om att man i andra länder bar barn med höftledsluxation.

Jag bars även i bärstol.

Kram
Användarens profilbild
Av lkjohansson
ja, jag bars i en 70-tals sele, ganske bred mot baken och hät mot ryggen. har sett i en tråd att någon har en sådan. När jag blev större bars jag även i bärstol/ryggsäck grej.
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag skulle nog vilja kalla mig för sjalbarn. Inte för att mamma bar mig i sele eller sjal, men för att hon knäppte upp sin jacka, satt mig på sin mage och drog igen blixtlåset om oss båda. Jag kan fortfarande minnas det! :heart:
Av bubbel
Inte sjal, men väl bb, och det MYCKET :lol: Mamma gjorde allt med mig på magen. Senare bars jag av pappa i bärstol.
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Inte sjal men BB och bärstol bars jag i har jag sett.. :)
Användarens profilbild
Av amöba
Mamma experimenterade med att knyta lakan eller annat tyg som sjal på afrikanskt manér när min bror föddes. Jag tror att det var för att försöka bära honom. Tyvärr lyckades hon inte. Men mamma bar oss på höften så pass att hon blev sned i ryggen. Jag minns känslan av att sitta på hennes höft.
Användarens profilbild
Av Helena
Nej, men mamma sa att hon lagade mat och hade oss på höften. Hon fick
t o m väldig ont i axeln när min bror var liten pga det tror jag.
Av nanook
tulasi skrev:
Fru Längtan skrev:Nej jag är en vagnsåkande, flaskuppfött, skrik tills du somnar barn...
JAg med :(
Här är en till.
Användarens profilbild
Av Nova
Fick åka bärstol ibland har jag sett på foto.
Något stort och otympligt åbäke i metall med tygklädsel som bara min pappa fixade att bära mig med.
Endast för ryggbärning, så jag var lite större då den användes.

Annars var det mest vagn.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?