Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Den ser ut att vara bredare än björnen
Användarens profilbild
Av jag71
fil-o-sofi skrev:Ja den blev fräsch när jag skrubbat bort fyrtio års dammlukt, hehe.

Den är helt ok att bära i, måste nog ha den högre upp bara.
Ungen sover som en stock.
Men hur tycker ni att den ser ut att sitta i? Tänker att han sitter lite som i babybjörnen och vad som tycks om babybjörnar är ju allmänt känt... jag tänker främst på höfterna och benen...
Det kan inte vara en gammal baby björn då? Har för mig att dem var bättre förr. Eller så var det något välling eller blöjföretag som sålde/gav bort selar för någon gång på 60-70-talet.
Användarens profilbild
Av fil-o-sofi
ja jag säger då det, det var bättre förr!!! :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ser ju klart skönare ut än BB iaf =) kansek inget man använder till större barn, men helt klart bredare än BB och skönare för m´bäraren också kan jag tippa på :wink:
Användarens profilbild
Av Luna
tror att jag har en sån här sele i gömmorna.....
Användarens profilbild
Av lkjohansson
Tänker på en sån onbuhimo (?) då jag ser den, typ en MT med ringar istället för midjeband men på bilden verkar det som om ringarna sitter upptill...
precis en sån had mina föräldrar till mig. ringarna sitter där nere vid benen men huvudstödet sitter fel, det skall sitta på andra sidan. Benen ut genom de hålen som är vid tyg delen för rumpan. nätet upppt alltså.
Användarens profilbild
Av lkjohansson
ursäkta skrev alldeles för fort :-P så nu att ni löst mysteriet för länge sedan.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Å, en sån sele blav jag buren i 1978 som liten bebis med kolik. Om jag inte minns helt fel så tror jag att mina föräldrar hade köpt den via Semper & Vi Föräldrar på något sätt. Innan mina småkusiner föddes när jag var 5år så använde jag den till en av mina dockor.
Av liten06
Mina svärföräldrar bar sina barn i en sån där som vi fick ta över, den är betydligt bättre än babybjörn tycker jag, fast jag har bara provat den en gång.
Användarens profilbild
Av Vida
zero.sara skrev:Ser ut som du hittat en beskrivning som passar ihop med din sele :) Nu får du efterlysa någon på sjalbarn som kan översätta texten :wink: vet att det var någon som kunde kinesiska skrivtecken men var läste jag det :hmm: (och det kanske inte är lika samma sort alls :roll: )
(Det är japanska)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?