Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja nu när sommaren kommer, vilka är de tunnaste vävda långsjalarna? Ja, ja, en MT är svalare eller sele, men jag kanske behöver en tunn sjal också... :twisted: :lol:

Vilka är de tunnaste? :eld:
Senast redigerad av Bling den fre feb 22, 2008 17:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Nova
Om du med vävda tänker på diagnolavävda så svarar jag:
Amazonas Carry Sling ska vara väldigt tunna.
Har dock aldrig känt på någon i verkligheten.

Easycare är tunna.
Av Bling
Hmmm, en marinblå carrysling kanske inte skulle vara helt fel...någon som provat en???
Användarens profilbild
Av Nova
Det är ju dessutom vääääldigt fördelaktigt pris på dem. :tumup:
Av Bling
Ja, nästan så att man får två till priset av en...eller, hmmm 8)
Användarens profilbild
Av jag71
Är det en sommar sjal du vill ha så rekomenderar jag mimmis krinklade. Sval, snygg, tar ingen plats, lättknuten, inte för dyr.
Av Bling
Den ljusblå var ju jättesöt, men lite svårt att se nyansen. :hellu:
Användarens profilbild
Av Nova
Sommarsjalar är förstås tunnare och svalare.
Gauzen är också populär.

Dock ska man vara medveten om att avlastningsmässigt är de inte riktigt det samma som en diagonalvävd sjal.
Av Bling
Är Gauzen mer avlastande än de andra? det är ju den man hört mest om. :roll:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Gillar ju (givetvis) Calin Bleu gauzesjal som är en en av de allra tunnaste och svalaste bärsjalarna - blåser rakt igenom det tunna tyget på sommaren. En annan favorit är Amazonas Carry Sling, vilken som sagt är tunnare än många andra korskypertvävda långsjalar. Men får väl anses som partisk :wink:

Dock är jag väl medveten om att vilken som är den bästa bärsjalen mycket är en smakfråga - mitt råd blir då som alltid: Det bästa är att prova lite olika tunna sjalar och sedan välja den bärsjal du tycker är bäst just för dig 8)
Av Bling
Fattarb jag det rätt om jag tolkar det som att gauzen är tunnare och carry slingen möjligen lite stadigare? :oops:

Jag har provat en gauze som är ca fyra år gammal, är de likadana nu? :mitvit:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Stämmer att gauzen är tunnare än Carry slingen.

Svar på din fråga angående gauze:
I början fanns de som skrynkliga (handfärgade) sedan kom de släta (de är släta pga färgprocessen sker maskinellt, vilket slätar ut tyget). Numera finns både släta och lätt skrynkliga. (Gick det att förstå? Hojta till annars :wink:)
Av Bling
Är det några nya färger på G? På gauzen alltså?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Bling skrev:Är det några nya färger på G? På gauzen alltså?
De nya färgerna har precis kommit - limited edition: lila, körsbärsröd, orange och rosa :D
Användarens profilbild
Av Sanfora
Jag vill då slå ett slag för EllaRoo! En mellanvariant mellan de diagonalvävda och den tunnare gåsen. Mycket bättre avlastning är gås och mycket svalare än de "diagonala".
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?