Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Det har knappast undgått att jag är nyfiken och vill prova olika sorters sjalar... Därav min fråga nu...

Hur funkar det att bära i SINO när man har lite äldre/tyngre barn? Det står att den funkar fint upp till ettårsåldern... Leah är ju snart två

Ytterligare fråga... är den stadigare än en Moby Wrap?

Det är ju lite onödigt att köpa en sjal till men det ligger nära till hands eftersom jag måste få klämma på'n :oops:
Användarens profilbild
Av Bina
Lin skrev:Du har fått ett pm, men jag fyller på här: Sinon är mycket stadigare än Mobyn! Jag hade en Moby som Elsa växte ur vid fyra månader... :roll: ...så jag trodde inte alls att Sino skulle fungera, men det gör den! Och vi gillar den riktigt mycket, den är så mysig att kvällsmysa med! :wink:

(Partisk? Jag hjälper Looma att demonstrera sjalar.)
Äsch det gör mig inget om du är partisk eller ej :D Jag gillar LOOMA

Tack för ditt svar
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har provat Lins och jag bar skrutt och det var inga problem. Han var då 10 månader och vägde nästan 8,5 kilo. Tyckte den var jättemysig. (Har ingen annan trikåsjal att jämföra med förutom) en baby bundler som väntar på tvillingarna och det lilla jag provburit skrutt i den verkar sinon stadigare. Inte nödvändigtvis bättre bara olika. Skulle tro att sinonm är en sjal som man kan ha längre fast baby bundlern på något sätt är gosigare så jag ska köpa en sino till dem två små som kommer. Fast jag ska vänta lite till så att alla fäger hinner komma! :lol:

Sen har jag verkligen bara provat så fråga mig inte hur det är att bära längre stunder! Fast om du ska köpa en och sen sälja så... :lol: tänk på mig om det är en krustistel du väljer och sen inte tycker om den! Då kan du sälja den till mig!!!
Användarens profilbild
Av Bina
Tja, jag har beställt en...kunde inte låta bli :lol: Det blev en fjällnejlika... Krustistel finns väl inte än??? :shock: Har jag missat något nu?
Användarens profilbild
Av Helena
Fast jag funderar på en sak, Sinon är väl rätt smal, hur funkar det till större barn då, då kan man ju inte gosa in dem lika mycket i sjalen?
Användarens profilbild
Av jag71
Bina skrev:Tja, jag har beställt en...kunde inte låta bli :lol: Det blev en fjällnejlika... Krustistel finns väl inte än??? :shock: Har jag missat något nu?
Den kommer inom en inte allt för avlägsen framtid. någon månad eller så...
Användarens profilbild
Av jag71
Lin skrev:Fjällnejlikan är ursnygg, Bina! :lol:
Det är den fast tyvärr är den lite för "synlig" för min del. Även om krustistel kanske inte är så jätte diskret den heller så är det mer min färg än vad rött är. :lol: Fast om det nu är två töser som gömmer sig där inne så kanske jag skulle våga prova... fast det finns ju en stor risk att den bara blir liggande då :cry: och det förtjänar den inte!!
Användarens profilbild
Av Kristina
Helena skrev:Fast jag funderar på en sak, Sinon är väl rätt smal, hur funkar det till större barn då, då kan man ju inte gosa in dem lika mycket i sjalen?
Alma fick plats iaf, men gosa in henne kan man nog inte direkt, men det var hon inte intresserad av heller så jag provade aldrig..
Användarens profilbild
Av Helena
Funkar den till ryggknytningar eller är den för smal?
Användarens profilbild
Av Bina
Helena skrev:Funkar den till ryggknytningar eller är den för smal?
Jag förväntar mig att den funkar till gos och det är bonus om det funkar att knyta på ryggen... *lovar återkomma*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?