Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag har sytt en långsjal enl bekrivning är på forumet. Gjorde den ca 5m har sedan tvättat, så den krympte. Tycker att det blir så klumpigt på axlarna och runt midjan :? (dubbelt Xomslut). Bär sonen på 7mån 9kg.
drar stl M el. 38-40
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hur bred har du den?
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag undrar om det inte bara är en vanesak? Jag tycker det blir så med mina köpa sjalar, helst dom lite tjockare som hoppediz tex. Har du provat någon annan sjal så du kan jämföra med något?
Användarens profilbild
Av Jennelii
Äsch, ser att du har en trikåsjal :oops: i jämförelse med den så blir det en himla skillnad, tycker jag, tills man har vant sig.
Användarens profilbild
Av stinen
har gjort den 70 bred (halva bredden).

Har tyvärr inte provat andra vävda långsjalar. bar mycket i trikåsjalen innan bär nu mest i MT:n.
Användarens profilbild
Av stinen
jag undrar om jag ska göra ändarna ännu mer avsmalnade, om det kan göra ngn skillnad?
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag tycker lenda blir tjockt och klumpigt. Tror knappast det hjälper att smalna av ändarna mer, i så fall är det nog bättre att minska på hela bredden.
Användarens profilbild
Av lkjohansson
Jag har också sytt en och tyckte precis samma som du att det blev "för tjockt" runt midjat så jag vinklade mer i ändarna som du sa men det blev inte bra. den sidan som liksom slutar innan så att det blir smalare är svår att få tajta till när jag knyter och blir slapp lätt sen. Smala av hela sjalen istället tror jag med på.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?