Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Nä hos oss rörde man inte varann i onödan :(
Användarens profilbild
Av almasmamma
vi somnade i egna sängar, innan natten var över trängdes vi 3barn och två vuxna i sängen. Bars mycket av min pappa, speciellt på axlarna. Min mamma är inte så mysgosig, hon blir varm och så.. Alma får gosa lite sedan tycker hon det är jobbigt.. :shock:

Har åkt en del BB oxå.(kanske därför jag har så ont i mina höfter jämt :D )
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag har inte blivit buren i sjal men väl i den typ av baby björn som fanns på 70-talet vilken liknar lite en mei tai eller obhumno den hade ringar man skulle dra igenom ändarna som skulle knytas. Min spjällsäng stod med sidan avtagen brevid mina föräldrars säng. Senare sov jag i egen säng men för det mesta så låg jag och mina syskon i mina föräldrars säng redan innan de skulle gå och lägga sig.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Ingen sjal, men en mystisk "japansk sele" som tyvärr inte fastnat på någon bild men som jag misstänker var BB-liknande att döma av beskrivningar om hur man tog på den, och även med tanke på att den tydligen bara användes när jag var riktigt liten.

Men jag åkte i en grymt läcker gul Emmaljunga-vagn (70-tal var det, ja). Tyvärr var den lånad, så den finns inte kvar...
Användarens profilbild
Av keramikkarin
Jag blev buren på ryggen i den berömda oranga bärmesen med stålramar. Den tog vi med till fjällen i somras när hela min familj var med och gick- det var märkligt att se Idun på min pappas rygg... deja vú.

Annars var det barnvagn och 5mm som gällde. Men mamma är en kramig och skrattig och glad sort och vi myste mycket allihopa, det minns jag i kroppen... :D
Användarens profilbild
Av Maria22
Jag var inget sjalbarn, men ett bärbarn... Mamma bar mig i sina armar och på höften..
Användarens profilbild
Av Kattuggla
Mina föräldrar hade en olivgrön bärstol med stålram. Den finns kvar i deras källare men jag tycker att våra selar och sjalar är bekvämare 8)
Användarens profilbild
Av smurfis
Jag är babybjörnad.
Av Bling
Lite Babybörn här med, med betoning på lite, jag har sett att de också hade en sådandär stålställning på någon semesterbild. Men jag tror inte det var så ofta jag fick sitta i den.
Användarens profilbild
Av Panakeia
neee jag tror binte det....eller, på armen endel antar jag... :? äremot e jag ett samsovningsbarn - vägrade spjälsäng
Användarens profilbild
Av sarahlc
jag är babybjörnad och har blivit buren en hel massa i bärstol av friluftsfrämjandet-föräldrar.
Av JoJsMamma
nej. Enligt mamma ville jag inte bli buren, ville inte amma, och kunde inte sova i mammas och pappas säng, utan sov bara bra när jag fick sova i egen säng. Mamma har berättat att när hon bar mig i famnen klämde jag alltid in armen emellan mig och mamma, och försökte vända mig utåt.

Lillebror däremot var en klängapa :wink: och bars ibland av pappa i bärstol (ni vet, en sån med stålram)
Användarens profilbild
Av sacha42
blev buren i sele och åkte snyggovagn :lol:
Av Miamaria77
Min bror och blev buren i en av de första BB-selarna (inte samtigt alltås..), den är rutig i sladdrigt tyg, det kan inte ha varit hälften så bekvämt som det är med en sjal. Jag har selen här hemma nu, det är lite nostalgi:-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?