Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
När vi var på öppna förskolan härom sistens så var vi ett gäng mammor med 3-åringar och småsyskon till dessa. Vi var ute på gården och de stora barnen lekte. Sovdags, på något sätt helsynkad sovstund för alla de små :lol: Alla mammor bäddade ner sina små liv i vagnarna och stretade fram och tillbaka en stund på gården. Klart! Sovande bebis.

Jamen så svårt kan det ju inte vara tänkte jag och bäddade ner Lisa i vår vagn, som är med för att Moa ska kunna åka om hon blir trött i benen (vilket aldrig händer, but anyway). "Ser inte ut som hon trivs riktigt" säger en mamma. Jag ler och tänker, det kan faktiskt inte vara såååå himla svårt! Vaggar vagnen som en idiot. Men Lisa spjärnade och stretade i vagnen, fattade noll.

Mamman gav upp och dök ner under vagnen och tog upp Ergon. I med Lisan och ja, jag hinner inte knäppa spännet mellan skuldrorna förrän hon sover.

Nä, så svårt är det inte :D
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Hihi. Jag tror nog du ska hålla dig till Ergon, inte utmana ödet med vagnsövning :roll: :lol: rullar bara ögonen på skoj!
Användarens profilbild
Av zero.sara
:Hahaa:
Bäst att göra som dom små liven vill. Övertrötta barn har ju inte roligt :)
Användarens profilbild
Av Helma
Cinnamon skrev:Hihi. Jag tror nog du ska hålla dig till Ergon, inte utmana ödet med vagnsövning :roll: :lol: rullar bara ögonen på skoj!
Fattar inte ens varför jag kom på tanken, Lisa har aldrig åkt vagn. Så ögonrullningarna är faktiskt på helt rätt plats! :lol:
Användarens profilbild
Av zingo
Föräldrar till övertrötta barn är inte heller att leka med :lol: :wink:
Sövde Liten i sjalen på kalas igår- gud va praktiskt å inte behöv släpe på vagnen jämt, sa en av sambons äldre släktingar (60+) ,det fick ju vi alltid göre! :roll:
Av herilane
Det där varierar ju något oerhört. AW och hennes buffande och vagnande t.ex., som hon presenterar som idiotsäkert... hade ingen som helst effekt på Ingrid när hon var liten. Min pappa var på besök en gång när jag skulle lägga henne. Han sa att på hans tid minsann tyckte alla barn om att somna i vagn, bara man körde vagnen fram och tillbaka lite lätt. Det tyckte han vi kunde prova med Ingrid (och tyckte nog att vi var lite dumma som inte gjorde det hela tiden utan tokgungade med sjalen). Tji fick han! Ingrid vrålade som en tok tills vi tog ut henne och stoppade henne i sjalen istället.
Användarens profilbild
Av a-k
Jag hade inte överlevt utan min Ergo :rock: :heart:
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Helma skrev:
Cinnamon skrev:Hihi. Jag tror nog du ska hålla dig till Ergon, inte utmana ödet med vagnsövning :roll: :lol: rullar bara ögonen på skoj!
Fattar inte ens varför jag kom på tanken, Lisa har aldrig åkt vagn. Så ögonrullningarna är faktiskt på helt rätt plats! :lol:
Ibland får man de mest tokiga idéer. Tur att man ofta kommer på vad som funkar efter ett litet tag. :-D
Användarens profilbild
Av mica
:D :D :D
Grupptrycket bland mammor är oroväckande stort. Även när de inte menar det. :wink:

Men vilken smart vagn-mamma som noterade att din bebis inte är en vagn-bebis. :heart:
Användarens profilbild
Av Maria22
mica skrev:Men vilken smart vagn-mamma som noterade att din bebis inte är en vagn-bebis. :heart:
Ja verkligen! :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?