Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ZaZi
svas skrev:
ZaZi skrev:Det går så sakteliga framåt med ZaZi-fodralet... har valt en tidsödande teknik... :roll: (man måste ju göra skäl för arvodet. :wink: )
Notera alla tid du lägger så får vi se vad timpriset hamnar på :oops: .
:heart:

En lunchträff vid överlämnandet blir bra. 8)
Användarens profilbild
Av svas
ZaZi skrev:
svas skrev:
ZaZi skrev:Det går så sakteliga framåt med ZaZi-fodralet... har valt en tidsödande teknik... :roll: (man måste ju göra skäl för arvodet. :wink: )
Notera alla tid du lägger så får vi se vad timpriset hamnar på :oops: .
:heart:

En lunchträff vid överlämnandet blir bra. 8)
Date it is!
Användarens profilbild
Av svas
jordbarn skrev:Färdigt kudddral! :P (Tyget ser lite randigt ut pga av blixten men det är det alltså INTE!)

Ena sidan
Bild

Andra sidan
Bild
:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Användarens profilbild
Av svas
marcy skrev:Här är mitt..FLUFFIGA. ;)

Bild
Men marcy, du har ju inte följt färgreglerna! :this: Det var bara Jordbarn som fick avvika med färgerna! Annars var ju kudden... eh... fluffig. Ingår du och din hatt?!?
Användarens profilbild
Av magdape
*tass*
Och vilka fina kuddfodral so far... och vilken rolig idé. :D
Av Jenny
svas skrev:

Bild
Men marcy, du har ju inte följt färgreglerna! :this: Det var bara Jordbarn som fick avvika med färgerna! Annars var ju kudden... eh... fluffig. Ingår du och din hatt?!?
Hatten får du inte skicka med Marcy, den ska ju jag ha när vi gör bebis!
Användarens profilbild
Av Kaja
Tisse skrev:
svas skrev:

Bild
Men guuuud! Ni är ju tokiga tjejer. Jag förstod inte vad det var som var så kul. Fluffigt var det ju förstås. Men, nu när jag ser det igen så ser jag ju att det är ett hästhuvud...

För övrigt så ropar jag HURRA! för Svas som kläckte denna oerhört kreativa idé. Man måste inte kunna göra något själv för att vara kreativ! Faktiskt!

Jättefina överdrag hittills. *sneglar på mina från IKEA* Undrar när jag ska få tid att åtgärda mina soffor...?

//Kaja
Användarens profilbild
Av svas
Tisse skrev:
svas skrev:

Bild
:this: Inget snusk i min kudd-tråd!
Användarens profilbild
Av svas
Tro det eller ej men idag har JAG påbörjat tillverkningen av ett kuddfodral. Kudden ska inte ligga bland era i soffan utan ha en plats i hallen. Hallen kommer vara inspirerad av Sundborn - en lightversion iallafall (mina föräldrar bor precis utanför Sundborn och jag är själv 50% dalkulla). Garnbutiken hade inte Karin Larsson-kudden jag hade siktat in mig på men denna är ändå i rätt "stil". Jag har köpt ett färdigt broderi-kit med tyg och garn, och så ska det bli stjälksöm och plattsöm. Har provat lite nu i kväll (har inte haft syslöjd sedan 7:an) och det går rätt bra. Men det kommer ta tid. Problemet är bara när det är dags att göra en kudde av tyget!?! Då får jag ropa på Tisse eller mamma.

:P

Jordbarn: min mamma kollar min blogg slaviskt och hon var tyckte din kudde var ursnygg!!!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
svas skrev:Tro det eller ej men idag har JAG påbörjat tillverkningen av ett kuddfodral. Kudden ska inte ligga bland era i soffan utan ha en plats i hallen. Hallen kommer vara inspirerad av Sundborn - en lightversion iallafall (mina föräldrar bor precis utanför Sundborn och jag är själv 50% dalkulla). Garnbutiken hade inte Karin Larsson-kudden jag hade siktat in mig på men denna är ändå i rätt "stil". Jag har köpt ett färdigt broderi-kit med tyg och garn, och så ska det bli stjälksöm och plattsöm. Har provat lite nu i kväll (har inte haft syslöjd sedan 7:an) och det går rätt bra. Men det kommer ta tid. Problemet är bara när det är dags att göra en kudde av tyget!?! Då får jag ropa på Tisse eller mamma.

:P

Jordbarn: min mamma kollar min blogg slaviskt och hon var tyckte din kudde var ursnygg!!!
Jag har ett tyg på jobbet som heter Sundborn...... Kanske skulle ha sytt i det.... :lol:
Användarens profilbild
Av svas
McMorrigan skrev: Jag har ett tyg på jobbet som heter Sundborn...... Kanske skulle ha sytt i det.... :lol:
Nä. Det är bara hallen som kommer vara lite Sundborns-inspirerad (även om vi givetvis vill ha ett helt hem fyllt av smarta lösningar precis som Karin och Carl).
Användarens profilbild
Av McMorrigan
svas skrev:
McMorrigan skrev: Jag har ett tyg på jobbet som heter Sundborn...... Kanske skulle ha sytt i det.... :lol:
Nä. Det är bara hallen som kommer vara lite Sundborns-inspirerad (även om vi givetvis vill ha ett helt hem fyllt av smarta lösningar precis som Karin och Carl).
:wink: Jag skämtade aprillo bara. 8)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 18

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?