Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av korell
wow! Den turkosa var ju superläcker ju! Väntar med spänning på rescension :D
Användarens profilbild
Av marcy
korell skrev:wow! Den turkosa var ju superläcker ju! Väntar med spänning på rescension :D
:iagree: De var faktiskt jättefina!
Användarens profilbild
Av Camilla74
Och nu finns de på Babyboden...jag är också superspänd på en recension! :-)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ingen som har provat den än? :hmm: :hellu:
Nyfiken ju =) vill genast se en recension :this:
Användarens profilbild
Av April
Åh, följer också den med spänning... Borde ju verkligen vara bra! Perfekt att barnet kan hamna högre upp när den är liten, så att de inte försvinner ner i selen... Skulle jag haft en liten, så hade jag köpt den på studs :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av aktuelle
jag har bestämt mig för att köpa en, letat länge efter en som jag kan bära sonen i (5 veckor gammal) och ergon är ju bra vad jag hört, men jag gillar inte lösningen för småttingar och becon är på tok för dyr. Jag vill ha den blåa.. får komma och berätta hur den var sen :P
Användarens profilbild
Av korell
aktuelle skrev:jag har bestämt mig för att köpa en, letat länge efter en som jag kan bära sonen i (5 veckor gammal) och ergon är ju bra vad jag hört, men jag gillar inte lösningen för småttingar och becon är på tok för dyr. Jag vill ha den blåa.. får komma och berätta hur den var sen :P
Ja :vågen: Längtar efter utlåtande och livebilder :D
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag lägger in min kommentar som jag skev i en annan tråd även här:
Jag kan meddela att den är bekväm, väldigt bekväm. Har inte hunnit testa jättemycket än, men den slår nog de andra i komfort för min del + justerbarhet/finesser så att den nog bör kunna sitta bra även på sambon som är ett par storlekar större ... säger hon som för tillfället råkar ha både Ergo, Beco 4th gen, en äldre Patapum Toddler och Manduca här hemma och kan jämföra med :oops:
Är hittills bara testad med en snart 22-månaders på ca 13 kg.
Kamera och dator vill inte samarbeta för tillfället, men så småningom kanske.
Jag vill ha den blåa..
Kan bara meddela att den blå inte är så blå som den ser ut på bilderna utan snarare mer åt det gröna hållet, borde snarare kallas "Petrolgrön" än Petrolblå"
Användarens profilbild
Av aktuelle
passar nog oss bäst :) gillar lite färg. Gillar grönt också :) De andra färgerna tyckte jag var mindre roliga :P La just in min beställning, lääängtar tills jag får prova den :) hoppas verkligen jag inte blir besviken
Användarens profilbild
Av aktuelle
http://www.knyt-an.se/manduca/petroldocka.jpg
kan det vara din skärm som visar lite galet också.. här skulle jag säga att den är petrolgrön iaf :) Stämmer den färgen med verkligheten på din skärm?
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
aktuelle skrev:http://www.knyt-an.se/manduca/petroldocka.jpg
kan det vara din skärm som visar lite galet också.. här skulle jag säga att den är petrolgrön iaf :) Stämmer den färgen med verkligheten på din skärm?
Den bilden tycker jag stämmer hyfsat överens både på min skärm & med verkligheten, men jag har sett några andra bilder (kommer inte riktigt ihåg vart :hmm: , kan ha varit i instruktionsbilderna, men även på Babyboden och något annat ställe också tror jag) där den ser lite mer blå ut än i verkligheten och när färgen sen kallas petrolblå eller blå kanske man tror att den är lite mer blå än vad den i verkligheten är.
Användarens profilbild
Av aktuelle
Delfinen_78 skrev:
aktuelle skrev:http://www.knyt-an.se/manduca/petroldocka.jpg
Den bilden tycker jag stämmer hyfsat överens både på min skärm & med verkligheten, men jag har sett några andra bilder (kommer inte riktigt ihåg vart :hmm: , kan ha varit i instruktionsbilderna, men även på Babyboden och något annat ställe också tror jag) där den ser lite mer blå ut än i verkligheten och när färgen sen kallas petrolblå eller blå kanske man tror att den är lite mer blå än vad den i verkligheten är.
håller med dig, det var lite vilseledande, men på den bilden är den då petrolgrön och jag tycker den var uuurfin :) men om man vill ha en som är sådär klarblå (är det på flera av bilderna på knyt-an) så blir man nog besviken :S
Användarens profilbild
Av aktuelle
bara en fundering. vad betyder egentligen manduca? det är en larv på bilden och kommer upp massa äckliga malar när man googlar :P
Användarens profilbild
Av aktuelle
fick manducan idag! :D Har sonen (6 veckor gammal) i den nu, han sover som en stock och den är hur skön som helst :) han tycks sitta bra, ska bara fixa in alla tåtar som hänger ut nu när jag fått banden lagom långa för att passa mig :)

Han sitter med förlängningen öppen och i babydelen som sitter på insidan och jag har korsat banden i ryggen :) ska gå omkring med den idag så ska jag berätta mer. Hejs! Hittills är den allt jag önskat, får se om jag hittar något negativt med den så småningom..

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?