Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mexanemma
Brukar man göra bärpåsar smalare upptill?
Min svägerska sydde precis en till mig som vi gjorde som en rektangel, men jag retar mig så på att den sitter löst upptill och inte kan regleras som en ringsjal t ex. Så då kom jag att tänka på att man kanske syr dem smalare upptill än nertill, eller? Isåfall hur många cm skillnad brukar det va?

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Man brukar nog inte det, men det kanske kan vara värt att prova.

Annars får man det tightare i överkanten om man viker ner den igen över axeln. Jag ska leta om jag har någon bild på hur jag menar.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
man brukar runda den kanten där man syr ihop ändarna så då är den inte helt rektangulär utan kanterna blir lite kortare än i mitten.
Kolla på http://www.baranara.se under gratismönster och sylänkar så har Tina en bra beskrivning på bärpåse
Användarens profilbild
Av mexanemma
Kaffemoster skrev:Man brukar nog inte det, men det kanske kan vara värt att prova.

Annars får man det tightare i överkanten om man viker ner den igen över axeln. Jag ska leta om jag har någon bild på hur jag menar.
Jo, det har jag provat. Det blev som en spontan grej jag gjorde efter att ha burit i långsjal och liksom ha sjalbärande-vana, men tack ändå!

/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av mexanemma
Delfinen_78 skrev:man brukar runda den kanten där man syr ihop ändarna så då är den inte helt rektangulär utan kanterna blir lite kortare än i mitten.
Kolla på http://www.baranara.se under gratismönster och sylänkar så har Tina en bra beskrivning på bärpåse
Ok, ska kolla senare idag! Tack!

/Emma i Mexiko
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?