Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Ja alltså inte BB som i babybjörn utan som i Babylonia :wink:
Finns inga svar under recensioner så jag måste ju fråga om det inte är någon som har provat den?

Snubblade över dem på babynord.se då jag letade efter bilder på strawberry stripe och blev nyfiken på dem. Ät det en sele? Är det en MT? Är det nåt annat? :hmm:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Det är en sele. Jag har inte sett någon live men jag har för mig att Anso har/har haft/har testat en, så hör efter med henne vad hon tycker om den.
Användarens profilbild
Av korell
En sele som jag tror att man kan sätta barnet i först och sedan sätta på sig som en ryggsäck. Men jag kan ha fel..... :wink:
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har en, men saknar instruktion på hur man sätter upp en liten bebis i den (köpte den begagnad). Jag köpte den för att ha till bebisen, så snart får jag väl förhoppningsvis testa den. Jag testade den i somras med Nemo och den var okej, typ.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Elin G skrev:Jag har en, men saknar instruktion på hur man sätter upp en liten bebis i den (köpte den begagnad). Jag köpte den för att ha till bebisen, så snart får jag väl förhoppningsvis testa den. Jag testade den i somras med Nemo och den var okej, typ.
Hur funkar den då? Har du nån bild på hur den ser ut från "baksidan"?
Hittar bara bärbilder :hmm:
Användarens profilbild
Av Elin G
mari_tres skrev:
Elin G skrev:Jag har en, men saknar instruktion på hur man sätter upp en liten bebis i den (köpte den begagnad). Jag köpte den för att ha till bebisen, så snart får jag väl förhoppningsvis testa den. Jag testade den i somras med Nemo och den var okej, typ.
Jag kan försöka fota den ikväll eller nåt (påminn mig om jag glömmer).
Användarens profilbild
Av Måsen
*också nyfiken*
Användarens profilbild
Av mari_tres
Elin G skrev:
mari_tres skrev:
Jag kan försöka fota den ikväll eller nåt (påminn mig om jag glömmer).
*påminner*:hello:

ska jag PM:a kanske eller läser du det här? :hmm:
Användarens profilbild
Av Elin G
Bild
Bild

Från insidan. Överst med axelbanden knäppta, underst med dem uppknäppta. Upp på bilden är upp i verkligheten.
Ursäkta att jag är lite korthuggen, men jag håller på att gå under av trötthet just nu
Användarens profilbild
Av mari_tres
Elin G skrev:

Från insidan. Överst med axelbanden knäppta, underst med dem uppknäppta. Upp på bilden är upp i verkligheten.
Ursäkta att jag är lite korthuggen, men jag håller på att gå under av trötthet just nu
Ja alltså, tanken är ju inte att du ska gå under bara för att stilla vår nyfikenhet!

Men jag måste ju säga att jag inte fattar riktigt hur den ska sitta... Axelbanden fäster man alltså i öglorna eller? och det breda bältet är som midjebanden på en MT?

Nu hoppas jag att du ligger och :zzz: och så kan vi bombardera dig med frågor då du är lite piggare :wink:
Användarens profilbild
Av Elin G
mari_tres skrev: Ja alltså, tanken är ju inte att du ska gå under bara för att stilla vår nyfikenhet!

Men jag måste ju säga att jag inte fattar riktigt hur den ska sitta... Axelbanden fäster man alltså i öglorna eller? och det breda bältet är som midjebanden på en MT?

Nu hoppas jag att du ligger och :zzz: och så kan vi bombardera dig med frågor då du är lite piggare :wink:
Nu är jag i alla fall lite piggare :wink: . Jag var tvungen att fixa bilden på en gång, annars hade jag glömt det igen :roll: . Precis, axelbanden fästs i öglorna. "Midjebandet" knyts runt min mage, skillnaden på en mei tai och denna är att med denna går midjebandet även runt barnets midja/rumpa/kropp.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Elin G skrev: Nu är jag i alla fall lite piggare :wink: . Jag var tvungen att fixa bilden på en gång, annars hade jag glömt det igen :roll: . Precis, axelbanden fästs i öglorna. "Midjebandet" knyts runt min mage, skillnaden på en mei tai och denna är att med denna går midjebandet även runt barnets midja/rumpa/kropp.
Hade du glömt det igen hade jag skickat ett PM, svårare än så var det inte :wink: Viktigare att få sova då man behöver, annas blir man ett vrak (jag hart också provat det...).

Men alltså, om midjebandet knyts runt magen, var hamnar belastningen då? Känns som om det borde bli mycket belastning på axlarna? :hmm: Säg till mig om jag har fel :wink: På bärbilderna ser de ju sköna ut att bära i. (hon bär iofs en docka...)
Användarens profilbild
Av Asia
förlåt, jag fattar inte! Vart "sitter" barnet då??? :oops: Alltså, om man nu skulle kunna ha barnet i innan man sätter på sej selen? Fattar ingenting!
Användarens profilbild
Av Elin G
mari_tres skrev: Hade du glömt det igen hade jag skickat ett PM, svårare än så var det inte :wink: Viktigare att få sova då man behöver, annas blir man ett vrak (jag hart också provat det...).

Men alltså, om midjebandet knyts runt magen, var hamnar belastningen då? Känns som om det borde bli mycket belastning på axlarna? :hmm: Säg till mig om jag har fel :wink: På bärbilderna ser de ju sköna ut att bära i. (hon bär iofs en docka...)
Belastningen blir främst på axlarna, ja. Den är ju för små barn...

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?