Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag vet att det på garnstudios hemsida finns mönster där man valkar (för det är väl samma som att filta till det i tvättmaskinen) ett par vantar stickade i alpaca.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Om det är att filta i maskinen så har jag iaf råkat tvätta min dotters halsduk i Drops Alpaca i 60 grader i maskinen när det ska handtvättas i 30 grader. Det blev faktiskt bra. Halsduken blev mycket vindtätare och man kan nog säga att det blev lite mer filt-likt.
Användarens profilbild
Av anilov
Jag valkar alpackavantar och ruggar upp dem på samma sätt som jag gör med lovikkavantar. Funkar finfint, de blir vindtätare än innan, men tack vare att jag ruggar upp ytan både inuti och utanpå håller de fortfarande rätt mycket luft, och är på så sätt lika varma. Fast jag valkar dem inte jättehårt, så jag vet inte hur krympningen är i jämförelse med ull.
Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Tack för svaren! Då behöver jag inte vara så noga med att beräkna storleken på Edvins mössa alltså.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?