Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
KajsaW skrev:Åhhhh! Helt underbara!www.mg-tyger.se![]()
Hm, kanske ett projekt till dotterns födelsedag...!?
Har du något tips på vart man köper sån mjuk velour?
Kollade på IKEAs men den är ju liksom hård, inte riktig velour liksom. Fast det kanske inte gör nåt heller.. Hrm... TIPS på inköpsställe mottages tacksamt!
Anso skrev:Ja, där ska jag kolla! Tack för tipset!KajsaW skrev:Åhhhh! Helt underbara!www.mg-tyger.se![]()
Hm, kanske ett projekt till dotterns födelsedag...!?
Har du något tips på vart man köper sån mjuk velour?
Kollade på IKEAs men den är ju liksom hård, inte riktig velour liksom. Fast det kanske inte gör nåt heller.. Hrm... TIPS på inköpsställe mottages tacksamt!(kanonbra service tycker jag, har inte prickig velour tyvärr)
www.stoffochstil.se (.com ??)
glis skrev:Jag gillar också att sy i velour men har skickat min morsa att handla i Stockholm. Nu låter det på dig som om det finns på närmre håll? Jag bor norr om Hestra och brukar besiktiga bilen i Ulricehamn, så det är ju nästgårds. Vill du dela med dig av velourleverantören?I Ulricehamn finns det en affär som heter Andersson & Hjalmarsson och de säljer helt underbara velour tyger. De har bara öppet tisdagar och torsdagar och det är 14-18 om jag inte minns helt fel.
Återkommer med bild på mitt velourpyssel, datorn med kortläsare är inte hemma.
glis skrev:Tack för tipset! Då kanske man skulle leta reda på kläd-mönster rentav. Jag har varit för snål för att köpa stora bitar i Stockholm.Kanske passa på att kombinera det med en sjalträff i Ulricehamn samtidigt.
Kaja skrev:Men jeez! Vilket jobb!! Var det väldigt svårt???Svårt nej. Pilligt ja.
Anso skrev:Förresten, vad är tränsen gjorda av? Är det färdiga band eller har du varit riktigt kreativ och virkat????Kreativ virkning
glis skrev: Vill du dela med dig av velourleverantören?
KajsaW skrev:Har du något tips på vart man köper sån mjuk velour?
Kollade på IKEAs men den är ju liksom hård, inte riktig velour liksom. Fast det kanske inte gör nåt heller.. Hrm... TIPS på inköpsställe mottages tacksamt!
mammahappy skrev:Helt rätt, öppet tisdag och torsdag 14-18. Den enfärgade och randiga velouren kostar väl 120-130, men den mönstrade (som tyvärr inte finns jämt man ska ha lite tur) kostar mer.glis skrev:Jag gillar också att sy i velour men har skickat min morsa att handla i Stockholm. Nu låter det på dig som om det finns på närmre håll? Jag bor norr om Hestra och brukar besiktiga bilen i Ulricehamn, så det är ju nästgårds. Vill du dela med dig av velourleverantören?I Ulricehamn finns det en affär som heter Andersson & Hjalmarsson och de säljer helt underbara velour tyger. De har bara öppet tisdagar och torsdagar och det är 14-18 om jag inte minns helt fel.
Återkommer med bild på mitt velourpyssel, datorn med kortläsare är inte hemma.
129:-/m har jag för mig att velouren kostar om jag inte minns helt galet. Så jag tycker helt klart att du ska ta dig en tur dit!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?