- sön feb 17, 2008 20:47
I lördags så var vi ute och gick en bit av blekingeleden, min syster bor precis där den går förbi. Vi hade bara tänkt gå en liten bit och sedan äta medhavda smörgåsar och sedan gå tillbaka igen men det slutade med att vi var ute i över 2 timmar. Superskönt att vara ute och gå, kul att göra något tillsammans och det märktes att dottern tyckte att det var spännande att vara i skogen och fika ute.
Kan meddela att det gick alldeles utmärkt att bära en 14 kilos 2-åring i Ergon över stock och sten. Suverän avlastning, har inte ens träningvärk idag! Det enda som var jobbigt var mina vandrarkängor som har blivit för små efter jag fick dottern. *aj* Sista kilometern fungerade jag allvarligt att ta av dom och gå barfota men jag lyckades besinna mig.
Så hurra för Ergon!
Kan meddela att det gick alldeles utmärkt att bära en 14 kilos 2-åring i Ergon över stock och sten. Suverän avlastning, har inte ens träningvärk idag! Det enda som var jobbigt var mina vandrarkängor som har blivit för små efter jag fick dottern. *aj* Sista kilometern fungerade jag allvarligt att ta av dom och gå barfota men jag lyckades besinna mig.

Så hurra för Ergon!