Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nira
Jättefina! :vågen:

Du är så himla påhittig och får så mycket gjort, jag är glad om jag hinner med att diska och tvätta :oops:

Om *någon* har så tråkig attityd till dom fina påsarna tycker jag att han kan sy sina egna! :wink: Och så kan vi rösta här sen vilka som blev finast :D
Av surftrollet
Humle skrev:Tygplastkassar "fniss"
Läckra
–Jag har undrat varför tygpåsar oftast görs med papperskasse handtag.
Förmodligen bl a för att det går åt mycket mer tyg på det här viset. :)
Nira skrev:Om *någon* har så tråkig attityd till dom fina påsarna tycker jag att han kan sy sina egna! ;) Och så kan vi rösta här sen vilka som blev finast :D
Han tycker inte de är dåliga, han bara gillar inte att sticka ut och han vill absolut inte göra ett "statement" när han handlar mat. ;) Jag ahr f ö en massa tid när *någon* sköter det mesta av disken. :oops:
Användarens profilbild
Av Humle
esarina skrev:
Humle skrev:Tygplastkassar "fniss"
Läckra
–Jag har undrat varför tygpåsar oftast görs med papperskasse handtag.
Förmodligen bl a för att det går åt mycket mer tyg på det här viset. :)
Ja så är det nog. Jag gillar dina påsar skarpt iallafall.
Användarens profilbild
Av teres
Snygga, spec krav kassen!
Av corona
teres skrev:Snygga, spec krav kassen!
:iagree:

Verkligen supersnygga!!!
Användarens profilbild
Av äpplebus
Snygga! Din idé blev ju kanon i verkligheten. :tumsup:
Av Nettan
Jättefräcka.
Blir nog till att göra ett par sådana här kassar.
Av TygTiger
Väldigt häftiga. Ska absolut prova att sy ett par tre stycken, ge bort till mamma och styvfar som är riktiga miljömuppar 8) (på ett bra sätt!) och skulle älska idén.
Användarens profilbild
Av korell
coola!
Användarens profilbild
Av camsch
esarina skrev:
camsch skrev:Verkligen jättefina, och kul idée!!!! :D Gillade oxå speciellt kravpåsen!

En liten tanke ang de svaga punterna i botten, kan man inte förlänga tyget i vecken för att sprida ut krafterna mer?
Svårt att förklara, men som bilden till höger, om den vanliga ser ut som bilden till vänster (för jag antar att du sytt ihop dem i sidorna)
Fast då ligger de ju inte platt längre. ;)

(Ursäkta min negativitet mot alla förslag om hur man får dem hållbarare, men jag tror de duger så här! :) Framför allt är de som mest lika plastpåsar så här, och de håller nog tillräckligt bra. Annars skulle jag sy den på samma vis som en matpappkasse är gjord i botten. :))
Det var absolut inte meningen att "pracka på" dig någonting :D
Jag fick bara intrycket i första inlägget att du själv inte var riktigt nöjd med dem!
De mer än "duger", jag tycker det är en toppenidé, och du har gjort dem jättefina!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?