Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Gummi
Har jag vågat bära lillbebi på ryggen i becon! :vågen:

Helmysigt var det och lillbebi verkade trivas också, fast det dröjer nog innan jag går ut med honom där bak, han känns för liten att ha där än. Men hemma är det ju praktiskt när man diskar, tvättar, lagar mat och spelar fotboll med storebror. :wink:

Iallafall så har jag en fråga ang. huvudstödet...när jag provade det så är det alldeles för stort, känns som jag inte kommer kunna använda det på många månader då det är alldeles för långt.

När har ni kunnat börja använda huvudstödet?
Användarens profilbild
Av aha
Gummi skrev: När har ni kunnat börja använda huvudstödet?
Bra fråga. Inte på länge än. Min minste är född i augusti 2007 och han behöver det inte än. Det räcker så bra med det stödet ryggbiten ger.

Visst är det mycket lättare att göra saker med bäbis på ryggen. Här har vi burit så ett par månader nu.
Av Aelia
Vi har ff inte använt huvudstödet, lilltjejen har suttit på rygg i Beco sen hon var 2 månader, och först u började hon åka på rygg till dagis och tillbaka
Användarens profilbild
Av Siania
Vad bra! :D Huvudstödet har vi aldrig använt eftersom A hatar att ha det. :roll:
Av Tifflan
Jag brukar sätta fast en halsduk i axelbanden om D somnar på ryggen. Det blir rätt bra stöd och enkelt att få loss igen när han vaknar.
Av Gummi
Hmmm ja jag får nog lägga ner tanken på att använda huvudstödet inom en närmaste framtiden då :roll: .

Halsdukstipset var bra! Det ska provas! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?