Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
mammahappy har gjort det :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
nea skrev:Någon som testat en Yamo? Verkar vara väldigt lik Patapum eller :hmm:

http://www.yourbabycarrier.com/yamo.html
Snygga! Som en pimpad patapum :rock:

Tittade på loopi på samma sida, verkar vara en elastisk typ easyhug med löst smokingbälte eller?? :hmm:
Användarens profilbild
Av miriel
Jag köpte mammahappys Yamo, jag tyckte den var ganska okej (men ingen favorit). Sambon gillade den inte alls då han fick blåmärken på bröstkorgen av bröstspännet.

Numera bor den hos min svägerska (som är liten och nätt). Hon verkar gilla den och har använt den endel.

Min slutsats är den passar mindre personer, men är man normalbyggd till större så ska man leta vidare efter andra alternativ.
:D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja jag har som sagt haft den.
Å jag gillade den hyffsat. Bar Vilgot en del i den när han var en liten pytte och jag skulle säga att den passar bättre till lite mindre barn. Jag använde den inte så jättemycket utan när jag skulle välja vilken sele jag skulle ha så blev det mest becon då jag tyckte den var snyggare.
Här är en bild på när jag bär Melwin snart 2år
Bild
Av nea
Aha, men hur är midjebältet? För det jag har mest problem med på Patapumen är att midjebältet är så stelt. Jag har så små höfter och liten rumpa att det skaver :roll:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?