Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Försöker verkligen intala mig själv att nää jag behöver ingen långsjal. Har ergo och ringo och sålde storkisen för att den var så varm och så mkt tyg...
har ju vagn också som används..

Men ändå så dyker den där "sjaldjävulen" :twisted: upp på min axel varje gång jag sätter mig vid datorn och viskar ljuva sjaldrömar i mitt öra!!!!
Som om det inte vore nog att vela ska jag ha en anti eller kanske ella roo till sommaren så börjar allas hoppiz feber smitta av sig, tunis hur sommar fräsch är inte den!!!!!

men ärligt jag trivdes inte med storkisen så jag lär väl inte trivas med hoppizen heller....?

och ni som har både stork och hoppiz, varför? Är inte det typ samma sak nästan...?

Man kanske ska ta pengarna och köpa lite kläder istället...

men hur f*n blir man kvitt sjaldjävulen? :evil:
Användarens profilbild
Av sarah
Men hur kort sjal kan man ha då?
Missar men inte en massa knytningar om man har tex 4.1 m?
Min tjej är iofs snart ett år.
Vilka knytningar använder ni till så stora barn?

Egentligen så behöver jag kanske inte kunna knyta ryggknytningar då jag har en ergo som jag gillar a lot!
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag kan knyta allt med 4,1m. Knuten på ryggen när jag knyter omslutet, men det kan jag leva med. :) Använder mest höftX och ryggknytningar och till det räcker den gott och väl.
Användarens profilbild
Av Helena
Katharina skrev:En 4,1 funkar de flesta knytningar med men man får räkna med att knyta på ryggen vid xomslut tex.

Jag köpte den kortaste hoppisen för att ha att bära snabbt med. Tycker det är lite mysigare än ringsjal. Leo somnar ofta när jag bär så och det blir mer tyg av en kort sjal än en ringsjal tycker jag.
Vilken tycker du avlastar mest, Hoppedizen eller Ringon?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?