Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Då har jag sytt plastpåsar. Fast i tyg då. ;) Förmodligen inte världens slitstarkaste eftersom just det inte är den här konstruktionens starkaste sida, men lite coola tycker jag att de blev. ;)
Bild

En beskrivning finns här. När jag har tillgång till en scanner + tid på samma gång ska jag lägga in en snyggare beskrivning...
Användarens profilbild
Av lindamarie
:tumsup: Gillar speciellt den med KRAV!

Ang hållbarheten kanske det blir bättre om man använder tyget dubbelt eller är jag helt snurrig kanske??
Av Mumskickan
Jättesnygga!
Är de sydda i vanlig lakansväv?
Man kanske kan sy dem i lite kraftigare tyg?
Av surftrollet
Kul att ni gillar dem! :D Speciellt den med krav på. Jag ska inte lägga ord i någons mun, men här hemma är det bara jag som vill använda den. ;)

Visst kan man sy i dubbelt eller tjockare tyg, men då tycker jag lite av poängen med dem går bort då de blir mindre lika plastpåsar. Svagheten är längst ner inne i vecken på sidorna. Vad man än syr i för tyg så kommer de två punkterna ta oproportionerligt mycket last, så om man ska sy i ett tjockare tyg kan man lika gärna sy påsar som är designade för att hålla. :) Plastpåsar har ju inte så långt liv så de tillverkas väl som de gör för att det är kompakt och enkelt att tillverka.
Användarens profilbild
Av Bina
Whoooo :vågen: coolt :rock:
Användarens profilbild
Av bani
Jättetuffa! :D
Användarens profilbild
Av camsch
Verkligen jättefina, och kul idée!!!! :D Gillade oxå speciellt kravpåsen!

En liten tanke ang de svaga punterna i botten, kan man inte förlänga tyget i vecken för att sprida ut krafterna mer?
Svårt att förklara, men som bilden till höger, om den vanliga ser ut som bilden till vänster (för jag antar att du sytt ihop dem i sidorna)

Bild
Av surftrollet
camsch skrev:Verkligen jättefina, och kul idée!!!! :D Gillade oxå speciellt kravpåsen!

En liten tanke ang de svaga punterna i botten, kan man inte förlänga tyget i vecken för att sprida ut krafterna mer?
Svårt att förklara, men som bilden till höger, om den vanliga ser ut som bilden till vänster (för jag antar att du sytt ihop dem i sidorna)

Bild
Fast då ligger de ju inte platt längre. ;)

(Ursäkta min negativitet mot alla förslag om hur man får dem hållbarare, men jag tror de duger så här! :) Framför allt är de som mest lika plastpåsar så här, och de håller nog tillräckligt bra. Annars skulle jag sy den på samma vis som en matpappkasse är gjord i botten. :))
Användarens profilbild
Av mossanvit
Shiit vad grymma! Du är så duktig på att sy så jag blir alldeles till mig! :)
Användarens profilbild
Av Humle
Tygplastkassar "fniss"
Läckra
–Jag har undrat varför tygpåsar oftast görs med papperskasse handtag.
Användarens profilbild
Av jag71
Så underbara! Vill också ha!!!
Användarens profilbild
Av amöba
Härlig idé! I like :D
Användarens profilbild
Av Nira
Jättefina! :vågen:

Du är så himla påhittig och får så mycket gjort, jag är glad om jag hinner med att diska och tvätta :oops:

Om *någon* har så tråkig attityd till dom fina påsarna tycker jag att han kan sy sina egna! :wink: Och så kan vi rösta här sen vilka som blev finast :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?