Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Åhh vilken mysig idé!! :app:
Jag hade lyckats missa den här tråden.. :oops:
Användarens profilbild
Av zmurfan
svas skrev: svas säger att det ser fint ut! Fast jag är liiiite tveksam till färgerna. Kanske återges de inte helt korrekt. För jag anar både orange och blått :roll: ? 8)
Det är lite orange och blått i... men det gick som inte att undvika i det ädr tyget... färgerna återges inte riktigt på den där bilden. Bilden ser ljusare ut. Men det som framhävs är det bruna och det gröna.
Orange är yttepytte av.
Vill du ha ett tygprov? Pm:a din adress så skickar jag en bit så du får se IRL hur den ser ut.
Användarens profilbild
Av svas
zmurfan skrev:
svas skrev: svas säger att det ser fint ut! Fast jag är liiiite tveksam till färgerna. Kanske återges de inte helt korrekt. För jag anar både orange och blått :roll: ? 8)
Det är lite orange och blått i... men det gick som inte att undvika i det ädr tyget... färgerna återges inte riktigt på den där bilden. Bilden ser ljusare ut. Men det som framhävs är det bruna och det gröna.
Orange är yttepytte av.
Vill du ha ett tygprov? Pm:a din adress så skickar jag en bit så du får se IRL hur den ser ut.
Vi kör på detta överdrag! Det ser fint sytt ut! Och det är ju du som har valt tyget och det är viktigast. Jag kommer skicka pm med adress etc. Jag lovar att ta tag i allt administrativt så fort jag känner mig pigg. Nu är jag bara tillräckligt pigg för att slösurfa. Inte börja trixa med adresser och kontonummer och hålla reda på vem som sytt klart och vem jag har betalat till etc. Jag återkommer! *kram*
Användarens profilbild
Av svas
Byråkratsvas administrerar :notes:

1. Marcy/har pmat adress/
2. Delfinen_78
3. Monia
4. Dreamy-Streamy
5. Florin
6. Sockertopp
7. zmurfan/har pmat adress/fodral klart/ev överlämning irl/
8. Jordbarn/har pmat adress/fordral klart/har betalat/
9. ZaZi/lämnar nog över irl hoppas jag/
10. McMorrigan/har pmat adress/
11. Kaja/har pmat adress/har betalat/har fått :heart:
12. Tisse/vet var jag bor/
Senast redigerad av svas den mån feb 18, 2008 22:14, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av zmurfan
svas skrev:
zmurfan skrev:
Orange är yttepytte av.
Vi kör på detta överdrag! Det ser fint sytt ut! Och det är ju du som har valt tyget och det är viktigast. Jag kommer skicka pm med adress etc. Jag lovar att ta tag i allt administrativt så fort jag känner mig pigg. Nu är jag bara tillräckligt pigg för att slösurfa. Inte börja trixa med adresser och kontonummer och hålla reda på vem som sytt klart och vem jag har betalat till etc. Jag återkommer! *kram*
Fast jag har ändrat mig om det där. Det var ju ändå blått i det och du skrev i TS att det skulle vara vitt, beige, brunt eller grönt. Så jag gör ett till. I grönt. :) Så blir det en färg du vill ha i ditt vardagsrum iaf. Och så får jag prova sy ett fodral en gång till och se om jag får till det ännu bättre. Det förra blev lite snett och vint av någon knepig anledning. :hmm:
:)
Användarens profilbild
Av svas
zmurfan skrev:
Fast jag har ändrat mig om det där. Det var ju ändå blått i det och du skrev i TS att det skulle vara vitt, beige, brunt eller grönt. Så jag gör ett till. I grönt. :) Så blir det en färg du vill ha i ditt vardagsrum iaf. Och så får jag prova sy ett fodral en gång till och se om jag får till det ännu bättre. Det förra blev lite snett och vint av någon knepig anledning. :hmm:
:)
Du är skojig :P ! Ja, för min del går det väldigt bra med ett mer grönt fodral. Då behöver inte mitt estetiska jag inte störas av knasiga färger. Jag hoppas du få användning själv av det första du sydde! *kram*
Användarens profilbild
Av svas
Kaja skrev: Bild
Idag anlände Kajas fodral. Som till och med är ändå snyggare i verkligheten. Även Kära H tyckte det var väldigt fint. Han har inte en man som gillar mönstrat - men han gick tydligen igång på den engelska looken (vi har precis köpt två Chesterfield karmstolar till huset på hans begäran).

Tack Kaja för ett underbart fodral!

Dessvärre kan jag meddela att frakten för fodral som passar till 50x50-kudde går på 22 kronor. Så ni som syr till mig bedriver välgörenhet.
Användarens profilbild
Av Kaja
svas skrev:
Kaja skrev: Bild
Idag anlände Kajas fodral. Som till och med är ändå snyggare i verkligheten. Även Kära H tyckte det var väldigt fint. Han har inte en man som gillar mönstrat - men han gick tydligen igång på den engelska looken (vi har precis köpt två Chesterfield karmstolar till huset på hans begäran).

Tack Kaja för ett underbart fodral!

Dessvärre kan jag meddela att frakten för fodral som passar till 50x50-kudde går på 22 kronor. Så ni som syr till mig bedriver välgörenhet.
Nä. Man MÅSTE ju inte tjäna så mycket pengar på ALLA saker man gör. En del saker kan man göra för att det är kul också! Fast, man kan inte BARA göra kul saker, för då blir det svårt att finansiera symaskiner och annat man behöver...

Jag sitter mest och hoppas på att det är några som ska våga ge sig på enfärgat, för jag tror att helheten blir snyggare då. Och i det här fallet så är det faktiskt så att det inte är det ENSTAKA fodralets snygghet/välgjordhet/etc som spelar någon roll. Det är vad de 12 fodralen tillsammans bildar!! :heart:

//Kaja
Användarens profilbild
Av melon
Kaja skrev:Jag sitter mest och hoppas på att det är några som ska våga ge sig på enfärgat, för jag tror att helheten blir snyggare då. Och i det här fallet så är det faktiskt så att det inte är det ENSTAKA fodralets snygghet/välgjordhet/etc som spelar någon roll. Det är vad de 12 fodralen tillsammans bildar!! :heart:

//Kaja
Håller med! Det ska bli så spännande att få se soffan sen!!! :app:
Användarens profilbild
Av marcy
Kaja skrev: Nä. Man MÅSTE ju inte tjäna så mycket pengar på ALLA saker man gör. En del saker kan man göra för att det är kul också! Fast, man kan inte BARA göra kul saker, för då blir det svårt att finansiera symaskiner och annat man behöver...

Jag sitter mest och hoppas på att det är några som ska våga ge sig på enfärgat, för jag tror att helheten blir snyggare då. Och i det här fallet så är det faktiskt så att det inte är det ENSTAKA fodralets snygghet/välgjordhet/etc som spelar någon roll. Det är vad de 12 fodralen tillsammans bildar!! :heart:

//Kaja
Exakt. Jag syr detta för att det är kul. inte för att tjäna pengar. :)
Användarens profilbild
Av jordbarn
marcy skrev:
Kaja skrev: Nä. Man MÅSTE ju inte tjäna så mycket pengar på ALLA saker man gör. En del saker kan man göra för att det är kul också! Fast, man kan inte BARA göra kul saker, för då blir det svårt att finansiera symaskiner och annat man behöver...

//Kaja
:iagree:
Användarens profilbild
Av svas
jordbarn skrev:
marcy skrev:

//Kaja
:iagree:
Hoppla vilken välgörenhet! Säger svas och skäms med tanke på att hon just köpt hus för över två mille...
Användarens profilbild
Av eM
svas skrev:Hoppla vilken välgörenhet! Säger svas och skäms med tanke på att hon just köpt hus för över två mille...
Är det inte just då man behöver lite välgörenhet...? :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 18

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?