Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Funderar på att köpa en gås. Vilken tycker ni är skillnaden mellan en skynklig och en slät? Är en Calin Bleu Gauze en skrynklig eller slät? Det blir min första sjal!!! :P Så spännande, så jag hoppas ni kan hjälpa mig! Den finns i två längder, 4,6 och 5,2 m, vilken ska jag ta??
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Apelsin skrev:Jag skulle helt klart rösta på en helt annan sjal, en som är diagonalvävd, den avlastar mycket bättre.

CB är numera slät, innan var den skrynklig (och nuvarande limeted editen är skrynklig)
Äsch, en helt annan?! Hade ju precis lyckats bestämma mig... vill ha en sval nu till sommaren. Förslag från dig då? :roll:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag älskar ju mina gåsar och fick jag välja bara EN sjal skulle jag ta en av dom, fast jag har ju skrynkliga...jag bär ju Linus som är över 3 år och väger 15 kg mkt bättre i dom än i nån av mina andra (hoppiz, bebina, didy).

Men ta dig till en sjalträff och prova!
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Ja! Sjalträff hade ju varit bra, men ny som jag är så vet jag ju inte riktigt var jag ska hitta en sån... :?
Av anna m
Hs Bobbo skrev:Ja! Sjalträff hade ju varit bra, men ny som jag är så vet jag ju inte riktigt var jag ska hitta en sån... :?
Gå in på Bärsjalsträffar och leta upp ditt område eller ställ helt enkelt en fråga om träffar.
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
I Järfälla bor jag.
Användarens profilbild
Av jag71
Mimmis krinklade säger jag!
Användarens profilbild
Av annikar
Jag gillar också gåsarna. Tycker absolut att man kan ha dem som första sjal, de är lättknutna och avlastar bra tycker jag. Jag bar min 2.5 åring i en förra sommaren.
Vilken längd du ska ta beror på hur mycket du väger och hur lång du är.
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Aha! Jag är 162 cm och väger 60 kg. Vilken längd ska jag då ha?
Användarens profilbild
Av annikar
Hs Bobbo skrev:Aha! Jag är 162 cm och väger 60 kg. Vilken längd ska jag då ha?
Då räcker det absolut med 4.6 m. :D
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Ok. Det lutar åt en gås....
Användarens profilbild
Av camsch
Jag tycker absolut du kan köpa en gås som första sjal! :D

Det har jag precis gjort, även om jag har haft en trikåsjal innan. En slät gås fick jag...

Jag ÄLSKAR den, lättknuten, sval och avlastar bra! Det känns inte heller som en massa tyg som jag inte vet hur jag ska hantera. :love:
Och inte minst prisvärd...

Däremot kommer nog i alla fall jag skaffa en diagonalvävd lite senare när Liwa är tyngre för ännu bättre avlastning som någon sa.

Liten parentes: Din Alvin är faktiskt född samma dag som Liwa, 26/10-07...
:D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?