Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
De är jättefina båda två, men ska jag välja en blir det nog nr 12 :wink:
Användarens profilbild
Av Tabby
NR 12
Användarens profilbild
Av Kristina
Säger som dom andra, #12!
Användarens profilbild
Av Tiz
12:an! Absolut!
Användarens profilbild
Av Helena
Jag gillar nummer 9 mest, den är så varm i färgerna eller så är det det att jag tycker att bilden är mysigast med bebisen i omsluten-knytning. Jag gillar den motsvarande gröna också med samma färgränder.

De borde ha samma knytning och samma kvinna och samma barn till alla sjalarna, så att jag inte blir förvirrad. :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
Lin skrev:
Jaaa... Och framförallt borde de ha fler bilder! Det finns ju nästan inga bilder alls, bara sånna små bilder som inte är särskillt bra... Nu hittade jag en annan liten bild, typ " tygprov" och där såg 9'an snyggare ut! Åh, vad jag velar! Och jag som inte ens är säker på att jag ska ha någon easycare alls, ändå ligger jag vaken på nätterna och funderar på de olika färgerna! Snacka om att vara fixerad... :lol:
Jag ligger också vaken på nätterna inför nya sjalköp, man blir ju helt stirrig av sådant här. Jag förstår inte heller varför de inte kan ha fler bilder på sjalarna.
Användarens profilbild
Av Tiz
Lin skrev: ändå ligger jag vaken på nätterna och funderar på de olika färgerna! Snacka om att vara fixerad... :lol:
*asg* Jamen det gör ju jag också!! Jag blir galen! Blå eller gul? blå eller gul? Blå eller gul?? *suck*
Av Alexandra
Tolvan är absolut snyggast! :D
Användarens profilbild
Av Helena
Om jag får göra lite reklam för nummer nio :lol: som bara jag gillar, så tycker jag att det är jätte snyggt med de där väldigt mörka röda ränderna i sjalen. Det ser så fint ut ihop med den oranga färgen. Sen ser ju inte de rosa ränderna så snygga ut på färgprovet, men när man ser sjalen knuten, tycker jag att de ser snygga ut, fast det är ju svårt att få en uppfattning om hur rosa de är.

Väldigt roliga ränder på båda två, det blir så snyggt med olika storlekar på ränderna.
Användarens profilbild
Av Helena
Vilken längd är det du vill ha förresten? Ska du köpa en kortare sjal nu?
Användarens profilbild
Av Helena
Isa skrev:Jag tycker 9:an är snyggast, helt klart! Lite "kryddiga" färger sådär, jättefint! Skulle inte ha något emot att ha en själv, men priset avskräcker. Synd för de sjalarna verkar vara något extra... :(
Ja, den är lite ovanlig i färgsättningen, känns lite roligare. Tycker att tolvan ser mer vanlig ut.
Användarens profilbild
Av April
Nr: 9 - om jag får bestämma :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?