Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Miamamman
Jag har lagt till några nya instruktioner, kolla gärna och säg till om det är något som behöver ändras. JAg hade jättebråttom när jag gjorde dom och tyvärr hade jag bara mig själv som fotomodell och dagsljuset höll på att ta lsut och så ville jag göra dom innan Sonja blir för stor. Jag får så mycket frågor om just hur man ska ha nyföda i långsjal.
http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/k ... tioner.htm
Användarens profilbild
Av Cayenne
Hon ser ju ut som en docka när hon ligger där i sjalen!

JAg tycker bilderna är informativa. Det enda är att du kanske ska visa oxå hur man knyter innan barnet kommer in i bilden. Jag såg inte att det stod någon info om det.

Förövrigt måste jag bara säga att Sonja är ett sååååå fint namn!!
Användarens profilbild
Av Miamamman
Cayenne skrev:Hon ser ju ut som en docka när hon ligger där i sjalen!

JAg tycker bilderna är informativa. Det enda är att du kanske ska visa oxå hur man knyter innan barnet kommer in i bilden. Jag såg inte att det stod någon info om det.

Förövrigt måste jag bara säga att Sonja är ett sååååå fint namn!!
Just det, jag skulle ju skriva att knytingen är samma som jag visar på bildserien x-omslut-2. Lägger till det nu. Tack.
Användarens profilbild
Av April
Tack, för fina bildserier Mia! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av carina.b
Informativt och tydliga bilder !
Åh vilken liten sötis :D
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tycker ju att hon sitter lite högt upp i den upprätta x-omslut 2, men hon kanske gillar att sitta så?
Blir det inte lite svårt att göra saker när man har bebisen så högt upp?
Kanske man kunde avsluta med att tala om, att ifall bebisen somnar så kan man bre över en del av korset som stöd för huvudet. Jag tror inte att alla tänker på det.

Men jätte bra att man får veta hur man ska sätta bebisen när man har benen helt innanför sjalen, det har jag ofta gått och grunnat på. Nu behöver jag inte ligga sömnlös och fundera på hur jag ska lyckas med det ifall jag får fler barn. :lol:
Användarens profilbild
Av Linnea
Bra med så tydliga bilder på hur man sätter i barnet, inte bara hur man knyter, det saknade jag i början :D

en teknisk detalj som jag skulle önska är att man kan klicka sig vidare från bild till bild (med text) utan att klicka tillbaka varje gång, men det är ju lite överkurs egentligen :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?