Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av GlamiNa
Nu har jag tränat som bara den med min sjal. :hellu:
Vi har mest övat på Dubbelt omslutet kryss, och att sätta ned honom innan man knytit färdigt så man får det bra spännt. Funkar riktigt bra nu tycker jag. och sonen tycker det är jättemysigt nu när vi väl lärt oss. :vågen:
Så nu är jag i tankarna på att skaffa mig en fin sjal med lite mer färg på än den jag har. Har dock inte råd att lägga ut en förmögenhat på en :roll:
Har kollat lite på Rebozo. Är det en bra sjal?
och en sak till, jag Älskar rosa! Kan man ha en rosa/rosarandig sjal till en pojk? :mitvit:

Har kikat runt lite på massa sjalsidor nu.. Hittade Hoppediz som jag tycker verkar Go, dyrare än Rebozo, men det kanske det är värt?
Hur är nån som vill berätta hur just du upplever den?
Senast redigerad av GlamiNa den tor jan 24, 2008 16:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av marcy
Klart man kan ha rosa till en kille! :D Jag har bara känt på Jenneliis rebozo men den var tunn och mjuk och smidig tycker jag. Priset är ju döbra också.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Amazonas Antigua eller Amazonas carry sling är det också rätt bra pris på, och tunna och mjuka är de =) Finns bla på babyboden tror jag det var.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har ju en men jag tycker inte att den är så jättebra :roll: det är inte mitt förstahandsval... Fast dom är fina och rosa går jättebra till en kille :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
Råsa kan man självklart ha till en kille :D

rebozo har en syntetkänsla som vissa inte gillar annars så avlastar de ok för att vara en tunna sjal.
Användarens profilbild
Av sacha42
jag gillar hoppediz bättre än rebozo, de Alvalastar bättre till min busa :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har aldrig haft en Rebozo, men jag älskar mina hoppizar :heart:

Skulle verkligen rekommendera dig att köpa en begagnad. Skönt ingosad
(fast förhör dig om att den är mjuk och smidig) och du får den för 450-550kr :D
Av Gummi
Jag har en Rebozo och jag älskar den. Den är helt underbart snygg och så avlastar den bra. Har dock inte provat att bära storebror i den utan bara lillbebi som väger kanske 7 kg.
Jag gillar också att den är lite luftig, då jag lätt blir varm.
Sen är priset ett stort plus! :D
Användarens profilbild
Av aktuelle
jag är nybörjare. Började med att jag vann en hoppediz timbuktu :) Blev tokglad för jag har varit sugen på en långsjal, men aldrig riktigt vågat ge mig på det. Har en enmånaders son som jag övar att knyta. Jag har knutit och knutit :) Har nu beställt en rebozo för jag tycker hoppedizen blir ganska så varm efter en stund. Gick förvånansvärt lätt att knyta, var rädd att det skulle vara bökigare :P Om du fortfarande undrar så ska jag komma in och berätta mer när jag har fått min rebozo så jag kan jämföra :) Är hittills jättenöjd med hoppedizen, men som sagt, det blir lite varmt och stör mig lite på fickan som är på slutet. Hört att de äldre varianterna inte har denna ficka. (är som en ficka som stängs med kardborre och kardborren är som lite styv och ivägen..) Så om det stämmer att de äldre saknar denna så skulle jag försökt hitta en sådan begagnat.
Användarens profilbild
Av mari_tres
aktuelle skrev: Är hittills jättenöjd med hoppedizen, men som sagt, det blir lite varmt och stör mig lite på fickan som är på slutet. Hört att de äldre varianterna inte har denna ficka. (är som en ficka som stängs med kardborre och kardborren är som lite styv och ivägen..) Så om det stämmer att de äldre saknar denna så skulle jag försökt hitta en sådan begagnat.
Man kan ju faktiskt sprätta bort fickan och kardborren, eller bara kardborren :wink: Tyget till fickan kan du fålla och ha som dreggellapp eller bara spara och skicka med om du säljer sjalen någon gång.
Användarens profilbild
Av aktuelle
mari_tres skrev:
aktuelle skrev: Är hittills jättenöjd med hoppedizen, men som sagt, det blir lite varmt och stör mig lite på fickan som är på slutet. Hört att de äldre varianterna inte har denna ficka. (är som en ficka som stängs med kardborre och kardborren är som lite styv och ivägen..) Så om det stämmer att de äldre saknar denna så skulle jag försökt hitta en sådan begagnat.
Man kan ju faktiskt sprätta bort fickan och kardborren, eller bara kardborren :wink: Tyget till fickan kan du fålla och ha som dreggellapp eller bara spara och skicka med om du säljer sjalen någon gång.
jo, klart man kan.. men rädd att jag ska sabba den :) kanske någon annan som vill ha fickan sen om man säljer den :P
Användarens profilbild
Av mari_tres
aktuelle skrev:
jo, klart man kan.. men rädd att jag ska sabba den :) kanske någon annan som vill ha fickan sen om man säljer den :P
Då är det ju bara att skicka med den, det går ju att sy på den igen. Om du ska sprätta så se bara till att det är i tråden som den är fastsydd med som du sprättar och inte i själva tyget så går det bra.

Har du vinnit sjalen så kommer du ju ändå att gå plus på den :wink: och så ska man inte behöva störa sig på saker som lätt går att åtgärda, det är bara energikrävande. tycker jag
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?