Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Båda tjejerna är ju födda på hösten så dem har jag burit i Babybundler från början (eller... Olivia var 4 mån när jag köpte första)
Men nu kommer ju trean typ mitt i sommaren!! Och jag är väldigt varm av mig!!
Vilken sjal är lika mysig som Babun fast betydligt mycket svalare??

(läääänge kvar men man måste ju börja kika lite, det är ju jättelänge sen jag köpte en ny sjal!!!)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag röstar på en Gauze! Jättetunn och gosig. Sen jag köpte vår använder jag ingen annan sjal. En perfekt bäbissjal!
Användarens profilbild
Av Helene
Knyttet & K skrev:Jag röstar på en Gauze! Jättetunn och gosig. Sen jag köpte vår använder jag ingen annan sjal. En perfekt bäbissjal!
Men jag har ju en gås ju!! (fast jag kan ju köpa en till!)
Fast jag gillar nog mest trikåsjalar till bäbisar!
Användarens profilbild
Av jag71
mimmis krinklade.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Helene skrev:
Knyttet & K skrev:Jag röstar på en Gauze! Jättetunn och gosig. Sen jag köpte vår använder jag ingen annan sjal. En perfekt bäbissjal!
Men jag har ju en gås ju!! (fast jag kan ju köpa en till!)
Fast jag gillar nog mest trikåsjalar till bäbisar!
Då är det ju en annan femma. Jag trodde att jag älskade trikåsjal för det gjorde jag ju när Albert var liten, men nu tyckte jag inte om det alls. Då är gauzen perfekt, den nästan som ett mellanting tycker jag.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag svettades floder när jag bar Dante i sinon i somras när han var nyfödd. Och då var det ändå en kall sommar...

Jag misstänker att hur tunn trikåsjal man än väljer, så kommer det problemet att finnas om man är varm (sedan har jag fattat att hormoner och varma nyfödisar gör sitt till just i början, men det visste jag ju inte då). Så i så fall tror jag mer på en gås.

Men visst är trikåsjalar mysiga. Och det finns ju så många grymt snygga också! (Får jag ett barn till vill jag ha minst 6-7 stycken tror jag ;) ).
Användarens profilbild
Av ylvut
Jag bar nästan bara med gauzen i sommras, när Caspian var liten.
Användarens profilbild
Av dunderdotter
Förlåt för att jag kapar tråden, men vad finns det för någon tunn, skön långsjal att bära sin ettåring i till sommaren? Det borde funka med gås då också va, eller är den så tunn att den riskerar att skära in när man bär någon som väger 10 kg?
Användarens profilbild
Av Helene
dunderdotter skrev:Förlåt för att jag kapar tråden, men vad finns det för någon tunn, skön långsjal att bära sin ettåring i till sommaren? Det borde funka med gås då också va, eller är den så tunn att den riskerar att skära in när man bär någon som väger 10 kg?
Bar Sigrid mycket i gåsen när hon var kring 9-11 mån (och vägde väl bara kring 8 kg) och jag tyckte nog det var lite bökigt att få till den så den avlastade bra! Jag fick vara väldigt noga när jag knöt annars skar det in.
Användarens profilbild
Av kattilainen
Har du funderat på nån sele? Då kommer det ju in lite luft på sidorna och då borde det ju inte bli lika varmt som med sjal....
Du kan ju ha en snygg sele på dan då det är som varmast och sen på kvällen kan du använda nån mysig sino el. liknande.
Användarens profilbild
Av Helene
kattilainen skrev:Har du funderat på nån sele? Då kommer det ju in lite luft på sidorna och då borde det ju inte bli lika varmt som med sjal....
Du kan ju ha en snygg sele på dan då det är som varmast och sen på kvällen kan du använda nån mysig sino el. liknande.
Nä, det har jag ju inte tänkt på!
VIlken sele funkar till en liten (?) nyföding då?
Typ Beco eller nåt?
(Känner att jag inte alls hängt med i sjal/sele-diskussionerna på sistone!)
Användarens profilbild
Av Kristina
En sino och en mei tai kanske? Fast jag gillar inte mei tai, men dom funkar ju bra till att bära bebisar i.
Användarens profilbild
Av Helene
Apelsin skrev:
Helene skrev:
kattilainen skrev:Har du funderat på nån sele? Då kommer det ju in lite luft på sidorna och då borde det ju inte bli lika varmt som med sjal....
Nä, det har jag ju inte tänkt på!
VIlken sele funkar till en liten (?) nyföding då?
Typ Beco eller nåt?
(Känner att jag inte alls hängt med i sjal/sele-diskussionerna på sistone!)
nya beco ska ju tydligen vara en riktigt bebissele
Kikade lite... ALLDELES för dyr!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?