Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Jag hade lite tid över på själva nyårsafton eftersom de vi skulle firat med lämnat återbud, så jag tog mig an Davids docksulky (min gamla) där det röda vaxduksliknande tyget hade spruckit. Jag blev så imponerad av att Anna och någon mer klätt om en riktigt sulky för lite sen, och gjorde likadant med lite grovt tyg jag hade hemma. David blev förtjust, maken skrattade och skakade på huvudet... :D

Bild Bild
Användarens profilbild
Av Tiz
Wow!! Jättefint!! Vad pyssliga alla är :D
Användarens profilbild
Av Eld77
Kalasfin! Det var ett snyggt tyg du hittade.

(Undrar om våran gamla finns kvar hemma hos mamma nånstans...? Det kliar i pysselfingrarna. :) )
Användarens profilbild
Av Nova
Vad tuff! 8)
Förstår att grabben gillar den!
Användarens profilbild
Av maimiti
Den blev ju fräsig a la 70-tal :D
Det gröna tyget gör sig riktigt bra till det gula chassit :)
Användarens profilbild
Av Hellen
Åhhh, det där tyget är sååå snyggt :)

Vagnen blev jättefin, verkligen duktigt :P
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Åh, vad snygg! :D
Det tyget har jag också spanat på....
Användarens profilbild
Av April
Men WOW :shock: Ursnygg! Jag har en röd Briovagn på vinden (liggvagn), den kanske ska kläs om :wink:

Kram
Användarens profilbild
Av carina.b
Jättfin...blev väldigt inspirerad...jag har en sulky som borde kläs om. Och dessutom nästan en hel rulle av detta härliga tyg. Hittat på fyndavd på Ikea i våras :wink:
Användarens profilbild
Av Helene
Hihi, likadan som våran! (klädde om den i somras)

Bild
Användarens profilbild
Av Alven
Ja titta... Bara fotstödet som skiljer! Min ser lite äldre ut, jag är född -77, kan det stämma? Och så har jag ju ritat så fint med brun tuschpenna på ena sidan på min...

Din var klart "tjejigare", jättefin! Lyckades du sy fast tyget i chassit med maskin eller fick då tråckla för hand som jag gjorde? Jag är lite osäker på om det håller för David att sitta i nämligen...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jättesnygg! Jag tror jag måste köpa lite av det där tyget efter att ha sett vad snygga selar och vagnar det blir av det :D
Användarens profilbild
Av Helene
Alven skrev:Ja titta... Bara fotstödet som skiljer! Min ser lite äldre ut, jag är född -77, kan det stämma? Och så har jag ju ritat så fint med brun tuschpenna på ena sidan på min...

Din var klart "tjejigare", jättefin! Lyckades du sy fast tyget i chassit med maskin eller fick då tråckla för hand som jag gjorde? Jag är lite osäker på om det håller för David att sitta i nämligen...

Jag köpte den på loppis i somras för typ 40:-
Handtråcklad! (av mamma! :roll: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?