- ons feb 13, 2008 21:22
När vi väntade Lukas köpte vi en vagn, sen märkte vi att den sög så vi sålde och köpte en annan, som var bra...men precis då fick jag hjälp att komma igång med sjalandet så vi sålde den vagnen också efter ett litet tag.
Sen köpte vi en sittvagn (Brio Race)...det behövde vi nog kanske...och Lukas åkte nog i den....3 gånger eller nått.
Nemi har åkt i den i sjalvagga nåra ånger när hon var pytte och sen några gånger efter det...mest för att den står där och ger mej dåligt samvete eller för att selen varit i bilen och jag inte orkat gå och hämta den...
Det känns töntigt att ha den där i hallen, den tar upp plats...
Men kommer jag behöva den sen? Kanske iofs att sambon nån gång tänkt ta me barnen ut när han ska va hemma med dom om nån månad...kanske...men han var aldrig ute och gick med Lukas.
Suck...ska jag göra mej av med den?
Sen köpte vi en sittvagn (Brio Race)...det behövde vi nog kanske...och Lukas åkte nog i den....3 gånger eller nått.
Nemi har åkt i den i sjalvagga nåra ånger när hon var pytte och sen några gånger efter det...mest för att den står där och ger mej dåligt samvete eller för att selen varit i bilen och jag inte orkat gå och hämta den...

Det känns töntigt att ha den där i hallen, den tar upp plats...
Men kommer jag behöva den sen? Kanske iofs att sambon nån gång tänkt ta me barnen ut när han ska va hemma med dom om nån månad...kanske...men han var aldrig ute och gick med Lukas.
Suck...ska jag göra mej av med den?

Mamma till Lukas -05 och Nemi -07 och Lilleman -16
Bor på landet strax söder om Forshaga i Värmland.
Sjalar och babypottar med tygblöjor som stöd.
Bor på landet strax söder om Forshaga i Värmland.
Sjalar och babypottar med tygblöjor som stöd.