Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av kimpa
jag vill bära mitt barn i sjal och skulle gärna träffa någon som är erfaren. finns det några sådana i värmland/karlstad?? vore mycket trevligt!
Användarens profilbild
Av Sarai
Jag vet att det finns sjalbärare i Karlstadstrakten, de brukar ha träffar ibland. Har du kikat under bärsjalsträffar eller bärsjalsambasadörer?
Av kimpa
hej!

Tack för tips. jag är helt ny här och lost...fattade nu att man kan kolla på andra forum. Tack tack!
Av eamane
Hej och välkommen hit :D Som sagt, vi är ett antal i värmland och du är välkommen på våra träffar, den som vi planerar nu närmst är nog mammapappabarnmässan i Karlstad 8-9/3 :D Annars kan du nog få träffa nån mer privat :)
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
eamane skrev:Hej och välkommen hit :D Som sagt, vi är ett antal i värmland och du är välkommen på våra träffar, den som vi planerar nu närmst är nog mammapappabarnmässan i Karlstad 8-9/3 :D Annars kan du nog få träffa nån mer privat :)
:iagree:
Vad har du tänkt dig för sjal?
Av anna m
Jag tycker att vi planerar träff!!
Av kimpa
en träff vore toppen tycker jag! I samband med mässan eller gärna innan förstås...

Min son är 6 månader och jag har burit/bär honom i en ergosele fast det har blivit rätt mycket barnvagn ändå... Jag har lite ångest för att jag inte har burit honom mer från början men det var så himla mycket jobbigt då så jag ansträngde mig inte direkt med sjalen. Jag har en sinotrikåsjal men han har aldrig kunnat slappna av i den (som man ser på alla fina bilder) han bara vrider sig och försöker komma loss (ända från start). Detta kanske beror på min ovana dock... Nu skulle jag vilka ha en vävd sjal (tror jag). Han väger ju nio kilo redan. Jag skulle gärna vilja ha honom på ryggen så man kan jobba lite samtidigt men fattar inte hur jag ska få dit han...
har även fått låna en ringsjal från usa som jag inte förstår mig på trots bilder på nätet (jag måste vara ovanligt trög när det gäller detta...)
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
kimpa skrev:en träff vore toppen tycker jag! I samband med mässan eller gärna innan förstås...

Min son är 6 månader och jag har burit/bär honom i en ergosele fast det har blivit rätt mycket barnvagn ändå... Jag har lite ångest för att jag inte har burit honom mer från början men det var så himla mycket jobbigt då så jag ansträngde mig inte direkt med sjalen. Jag har en sinotrikåsjal men han har aldrig kunnat slappna av i den (som man ser på alla fina bilder) han bara vrider sig och försöker komma loss (ända från start). Detta kanske beror på min ovana dock... Nu skulle jag vilka ha en vävd sjal (tror jag). Han väger ju nio kilo redan. Jag skulle gärna vilja ha honom på ryggen så man kan jobba lite samtidigt men fattar inte hur jag ska få dit han...
har även fått låna en ringsjal från usa som jag inte förstår mig på trots bilder på nätet (jag måste vara ovanligt trög när det gäller detta...)
Detdär löser vi! :-)
Jag har en vävd som du kan få låna ett tag så du kan prova.
Men då får vi försöka planera in träff nudå...lekstunden, hemma-hos eller något annat. Ni är välkomna hit t.ex!
Av kimpa
hej!

Som sagt jag träffas gärna så snart som möjligt. Hemma hos skogskajsa låter trevligt fast jag hittar ju liksom inte till någon :?

Jag är rätt flexibel när det gäller dag och tid och så - öppen för alla förslag :D
Av anna m
kimpa skrev:hej!

Som sagt jag träffas gärna så snart som möjligt. Hemma hos skogskajsa låter trevligt fast jag hittar ju liksom inte till någon :?

Jag är rätt flexibel när det gäller dag och tid och så - öppen för alla förslag :D
Jag länkade till Bärsjalsträffar så hittar även övriga värmlandssjalare till planeringen.
Användarens profilbild
Av svas
Jag älskar SjalBarn :heart: . Kolla denna tråd! En helt ny person frågar försiktigt om hjälp. Och vips börjar ni planera en träff. Underbart!

ps. men så är jag partisk också, min sambo är ju en underbar värmlänning!
Av anna m
svas skrev:Jag älskar SjalBarn :heart: . Kolla denna tråd! En helt ny person frågar försiktigt om hjälp. Och vips börjar ni planera en träff. Underbart!

Och när ska du komma på en värmlandsträff då?! :this:
Användarens profilbild
Av svas
anna m skrev:
svas skrev:Jag älskar SjalBarn :heart: . Kolla denna tråd! En helt ny person frågar försiktigt om hjälp. Och vips börjar ni planera en träff. Underbart!

Och när ska du komma på en värmlandsträff då?! :this:
Ja, inte var det något sjalhålligång i Lungsund under nyår inte?!?

Vi kommer till Värmland i påsk. Men rör oss som vanligt bara i trakten kring Storfors-Filipstad. Kanske Kristinehamn :wink:.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?