Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Hej, jag är ny på detta m sjalar. Har en Beco bärsele som vi stormtrivs med men vill komplettera med sjal.

Sonen är 3½ månad, väger 6-7 kg och är ca 65 cm lång. Ska jag ha en vävd sjal eller en trikåsjal? Ring eller lång? Kan tilläggas att jag lätt får ont i ryggen.

Vill använda den både korta o långa stunder.

Vad tycker ni?
Användarens profilbild
Av svas
Kanske en lite tunnare långsjal? Särskilt nu när vi går mot vår. Jag älskar Calin Bleu Gauze. Avlastar bra och är relativt enkla att knyta.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av frida
En vävd lång tycker jag också! Trikån är lättare i början men du har ju bärvana redan och med lite övning får du till det så att det avlastar bra för din rygg :)
En ringsjal är praktisk att ha också, för pyssel hemma men inte för längre stunder kanske.
Användarens profilbild
Av Panakeia
vävd långsjal helt klart!

En amazonas carrysling skulle jag sattsa på i ditt ställe. Sval, lättknyten å rätt billig, ligger en beg. under säljes just nu faktiskt också...(inte min)
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
svas skrev:Kanske en lite tunnare långsjal? Särskilt nu när vi går mot vår. Jag älskar Calin Bleu Gauze. Avlastar bra och är relativt enkla att knyta.

Lycka till!
Är den vävd?
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Panakeia skrev:vävd långsjal helt klart!

En amazonas carrysling skulle jag sattsa på i ditt ställe. Sval, lättknyten å rätt billig, ligger en beg. under säljes just nu faktiskt också...(inte min)
Det lät bra! Vill ju inte att den blir för varm. Ska kika på den!
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Panakeia skrev:vävd långsjal helt klart!

Äh -- hittar den ju inte!!! Kan du leda mig rätt....? :oops:
Användarens profilbild
Av Nira
Kolla här
Den som heter Lollipop är det!
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Nira skrev:Kolla här
Den som heter Lollipop är det!
Tack!! :D
Användarens profilbild
Av glis
Min son är lika gammal som din men lite tjockar e tydligen... Jag har en Hoppediz vävd som jag gillar skarpt, har förstått att de anses tjocka och klumpiga av många, men det gör ju också att de avlaster bra, så det kan jag rekomendera. Och så finns de i många fina färger... Jag har burit kisen i en Sino trikå innan och var nöjd med det, men nu när jag provat vävd kommer jag inte att använda den mycket.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?