Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jag frågar här och ser om nån kan hjälpa till.
Jag har beställt en M och undrar nu sedan de nya måtten kommit. Vad betyder ½chest?
Jag vet inte om jag ska ha en M nämligen. Jag är 1,67 lång och 65kilo, då jag inte väntar barn.
Användarens profilbild
Av Mia
Jag fundrear på M el L.
Jag är 185 lång, 78kg.. Men de verkade lite stora?
Användarens profilbild
Av solängel
Var ju tvungen att joina jag med - ser ju jättefin ut! Fick inte tag på maken, så han vet inte om det heller... :oops:

Men, vilken storlek tror du jag behöver, 160 cm lång och (än så länge) 69 kilo som inte vill bli färre trots amning... :( Om jag tar en M, tror du maken skulle kunna ha den också? (170/74) Eller skulle han behöva L?
Användarens profilbild
Av Mia
Katharina skrev:
Mia skrev:Jag fundrear på M el L.
Jag är 185 lång, 78kg.. Men de verkade lite stora?
tror du inte det blir för kort?
båda?
Vet inte.. Jag är van vid korta kläder :wink: Men jag tyckte de såg långa ut i modellen.
Hellre ngt kort och lagom än stor och bylsig.
Vet inte vad jag ska ta..
Användarens profilbild
Av Malin
Hej Daniellas mamma!
Jag vill veta mer, du får gärna skicka ett pm till mig med info om pris, hur man betalar, hur man får jackan och vad frakten kostar!
Användarens profilbild
Av Mia
Katharina skrev:Mia jag är 175 och väger 83 kg. Men mina armar är långa och jag funderar på xl... tror du det blir för stort, jag mernar jättemycket för stort ;-)

så svårt....
Ja jag tror XL blir för stort!
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jag blir inte klok på detta! Alltså nu har jag mätat på två av mina jackor, en figursydd lite nättare och en vinterjacka som är rymlig på mig.
Måtten jag får fram är
bröst 53 samt 60
rygg 73 samt 77
Jag har då aldrig haft ett S plagg i hela mitt liv men detta verkar ju vara den storlek jag skall ha......fastän det står att M skall passa en genomsnittskvinna med mått 1,66cm 65kg. Låter som mig så när som på en cm. En S står ju med mått 63 chest och 77 rygg mått......ja jag vet då inte, tycker det är så många bud på storlekarna. Gud vad velig man blir då man vet att jackan inte går att byta eller köpa på annat vis......och att man inte kan prova den.

Man får väl hoppas att nån köpt fel storlek som man kan kastbyta med annars.
Användarens profilbild
Av Mia
Katharina skrev:Nu har jag måttat på mam and me jackan och den är 69 - 80 i måtten och då motsvarar ju den en xl...
Hur mäter ni?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Fundering? Har jag tagit rätt storlek om jag beställer en Large när jag är 170 cm och 78 kg?
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jag tror att jag kör M eftersom det stod att den borde passa en "genomsnitts"kvinna 1,66 65
Så får den väl bli för stor då. Det stod ju att det gick att byta till det som fanns i lager om man betalade frakten själv och jackan är säkert värd det.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Tyras å Knuts mamma skrev:Zmurfan: Om inte jag missminner mig har du ganska stora bröst :oops: ?! Så jag tror du säkert har valt helt rätt storlek :D
Jo bysten är rätt stor så.... Jag hoppas att Large passar. Har haft XL i alal tider förut men gått ner flera storlekar nu så de XL-kläder jag har ser ut som om jag hängt på mig en säck i dagsläget.
Provade en skoteroverall i strl 40 idag och den satt som kletat! :)
Det finns säkert nån på sjalbarn som köper den om jag inte kan ha den.
;)
Användarens profilbild
Av Mia
Alltså gör jag fel eller??
Jag mätte framsidan på jackan, 52. Det är en stl 42...
Användarens profilbild
Av marlene
bläääää bingobingobingobingo jag ser ingenting lalalalalalalalala usch jag är inte alls sugen... blä varför är wille så stor och nästan aldrig bärs :cry:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?