Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mink
trollmamma: Bra sida med knytinstruktioner! :)
Är det bättre att knyta utan smokingbältet menar du?..för att det blir enklare att knyta då eller?
Vi bor i Linehed. Halmstad är ju fint på sommaren, men rätt så grått på vintern, tycker jag..
Men idag är det sol, så jag ska nog ta en promenad med Elis i sjalen! :)
Ha det bra!

Sofak: Nä, jag har faktiskt inte sett en enda människa med sjal här i Halmstad :(
Jag skriver en del på familjeliv.se och det är faktiskt ett par till som funderar på sjal! Kanske kunde vi ha nån sjalkväll? ...jag tar ju jättegärna emot lite sjaltips! :D
Användarens profilbild
Av Helena
mink skrev: Är det bättre att knyta utan smokingbältet menar du?..för att det blir enklare att knyta då eller?
Är inte trollmamma, men svarar ändå. Ett riktigt litet barn får bäst stöd av omsluten knytningar med smokingbältet. Man kan säkert sätta barnet i bara krysset också, fast då måste man se till att det är väldigt tajt så att barnet får stöd. Jag tycker att x-omslut knytningarna är skönast för bäraren också, för då blir det mest avlastning.
Användarens profilbild
Av sofiak
visst skulle vi kunna ha en sjalkväll...det låter trevligt :D
Vi kan ju se lite längre fram!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?