Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av spacedog
Är det några som använt båda som kan hjälpa mig jämföra. Storken får ju bättre betyg generellt men det är ju svårt när man inte vet. Har känt på Easycare men storken är ju mycket snyggare och därtill billigare.

Kan ni hjälpa mig?
Användarens profilbild
Av marlene
tycker du att storken är snyggast så köp en sån... jag tycker att storken är bäst dels pga priset men även för dom snedskurna ändarna men jag tycker att easycare har finast färger. Så fick jag välja skulle jag vilja ha en stork som hade easycares färg lava eller norrsken :lol:
Användarens profilbild
Av Nova
marlene skrev: Så fick jag välja skulle jag vilja ha en stork som hade easycares färg lava eller norrsken :lol:
Ja, då skulle jag också beställa en, på stört! Jag lovar!

Gillar Storchenwiege bäst, men Easycare har så fina färger.
Retar mig dock på de raka kanterna,
samt att jag tycker att den är lite för elastisk i min smak.
Fast ogillar inte direkt Easycare. De är ju trots allt skitsnygga! 8)
Användarens profilbild
Av marlene
Nova skrev:
marlene skrev: Så fick jag välja skulle jag vilja ha en stork som hade easycares färg lava eller norrsken :lol:
Ja, då skulle jag också beställa en, på stört! Jag lovar!

Gillar Storchenwiege bäst, men Easycare har så fina färger.
Retar mig dock på de raka kanterna,
samt att jag tycker att den är lite för elastisk i min smak.
Fast ogillar inte direkt Easycare. De är ju trots allt skitsnygga! 8)
Man kanske borde hinta till Storchenwiege om lite nya färger :lol:
Användarens profilbild
Av Nova
marlene skrev: Man kanske borde hinta till Storchenwiege om lite nya färger :lol:
Absolut! :lol:
Användarens profilbild
Av marlene
Som du ser är smaken som baken och tur är väl det, annars skulle vi väl inte behöva sjalbarn :lol:
Av spacedog
Jo, jag börjar fatta varför ni alla har så många olika sjalar! Jag vill ju helst ha båda två att alternera mellan men det känns inte som det bästa just i januari månad som ju kommer ack så tätt efter december :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Köp den du tycker är snyggast!
Själv så gillar jag verkligen både Storkis och Easycare men min Easycare Norrsken är helt klart favoriten bland alla ( :oops: ) sjalar jag har/har haft.
Den känns lite tunnare än Storkisen och lite mer elastisk. Men du kommer att bli nöjd oavsett vilken av dem du tar för de är jättefina bägge två och de blir bara bättre och bättre ju mer man änvänder dem.
Användarens profilbild
Av Helena
Om elastisitet, jag upplever att min Leo natur är mer elastisk än min inka.
Inkan känns stadigare och stabilare på något vis.

Men jag tycker då att Easycare är mycket mindre elastisk än Hoppediz? Håller ni med?
Användarens profilbild
Av Anso
Helena skrev: Men jag tycker då att Easycare är mycket mindre elastisk än Hoppediz? Håller ni med?
Det var ett tag sedan jag hade min Hoppis Montreal men den var väldigt elastisk minns jag. Mer än den Storkis Leo jag hade samtidigt har jag för mig.
Av spacedog
Leo Türkis, väldigt snygg tycker jag. Har bara provat den i ca en kvart nu men är mycket entusiastisk. För att inte tala om mitt barn som blev MYCKET glad åt att åka sjal igen. Vi dansade omkring i lägenheten under glada skratt. Jag har inte sjalat honom nästan någonting senaste två månaderna eftersom jag tyckt att han blivit för tung för Mobyn.

Det är så roligt med en ny sjal och så skönt att ha en riktig , vävd istället för en elastisk! Tack för hjälpen att välja. Det tog tid för mig att bestämma mig men jag är nöjd med mitt val hittills!
Användarens profilbild
Av Tabby
Leo Turkis är så fin. Så härligt att den skiftar färg efter ljuset :-)
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag gillar inte Easyn .. men jag har fattat varför Axel är tung o det är för vobbligt då dem sover.

Jag föredrar Didyn dem som är randiga eller Indio dem är stabila
provade en Stork Leo den är oxå stabil .

Men mitt tips är köp den du gillar utseende mässigt då bär man mer med dem !!!

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?