Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av JohannaN
Hej! Jag har en son på tio månader som för tillfället alltid vill gå (att jag ska hålla honom i händerna) eller bli buren. Jag har en elastisk långsjal som jag brukar bära honom i när han ska sova. Nu funderar jag på att jag kanske kan bära honom på ryggen på dagtid när jag är hemma och grejar, jag börjar bli ganska frustrerad över att aldrig få något gjort i hemmet... Jag har provat med den elastiska långsjalen, men då sitter han så svajigt så det blir inte bra... Någon som kan hjälpa mig med förslag på sjal eller sele samt var den kan inhandlas?
Användarens profilbild
Av diddeldi
antingen en vävd långsjal, en mei tai eller en ergonomisk sele funkar bra. enklast är det nog ändå med sele på ryggen, typ ergo. fast om du är van att knyta sjal så funkar det ju också bra.
Användarens profilbild
Av Lydia
diddeldi skrev:antingen en vävd långsjal, en mei tai eller en ergonomisk sele funkar bra. enklast är det nog ändå med sele på ryggen, typ ergo. fast om du är van att knyta sjal så funkar det ju också bra.
:iagree:
Användarens profilbild
Av korell
Lydia skrev:
diddeldi skrev:antingen en vävd långsjal, en mei tai eller en ergonomisk sele funkar bra. enklast är det nog ändå med sele på ryggen, typ ergo. fast om du är van att knyta sjal så funkar det ju också bra.
:iagree: :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
Användarens profilbild
Av november
Jag har skaffat en vävd långsjal av precis det skälet - vill kunna göra något samtidigt som jag bär bebis! Har dock inte riktigt fått till knytet ännu så jag ska träna mer. Också tänkte jag be min mamma sy en Mei Tai! :)
Av JohannaN
Tack för era tips :D , vet ni hur länga man kan bära sitt barn i en ergo?
Användarens profilbild
Av Lydia
JohannaN skrev:Tack för era tips :D , vet ni hur länga man kan bära sitt barn i en ergo?
Hur länge i timmar, eller hur gammalt barnet kan vara?
Användarens profilbild
Av jag71
JohannaN skrev:Hur gammalt barnet kan vara.
Nu står det nog att barnet får vara upp till 18 kilo men förr var det upp till 25 kilo tror jag. Dvs du kan lungt bära barnet så länge du orkar.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?