Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zink
Är på jakt efter en tunn och sval sjal!

Har just nu en rebozo som jag gillar just för att den är tunn (lätt att packa med sig) och därmed sval (varken jag eller mannen gillar värme, knappast sonen heller). Men det är två nackdelar med den - dels blir kanterna "vassa", de liksom skär in. Och dels är den inte helt i naturmaterial, en del polyester tror jag, vilket gör tygkänslan "så där", ngn beskrev det träffande som "sommargardin" i en tråd...

Ni som använt båda - vad tycker ni?

Och hur är det, skär kanterna in på alla som är tunna?

Och avd gäller skynkliga och släta gäss - skillnaden?

Läst att skrynkliga kan vara sträva - fastbara i början?

Hur är det med knytandet? Sitter knuten bättre med en skrynklig...?

Här är f ö de separata omröstningarna om dem:

[ Omröstning ] Calin Bleu: Cool Gauze (förkortning: Gås)
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... ?p=1093403

[ Omröstning ] Bali Baby Breeze
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=53622
Senast redigerad av zink den tor jan 31, 2008 19:58, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av bellisbella
bara provat Balin men den gillar jag, den är jättehärlig! :lol: men det vet du ju....
Användarens profilbild
Av zink
:hello:

Någon som testat båda?

Eller har kommentarer om skrynkliga vs släta gäss?
Användarens profilbild
Av Innana
Har testat båda och kanterna på Balin är vassare än de på skrynkliga gåsar. Fördelen med Balin är dock att den är lätt att få tag på, och jag gillar min Bali också. Men i en tävling vinner de numera två gåsar jag har :heart:
Av Tyche
Jag har testat alla tre, bali, slät gås och skrynklig gås.
Jag gillar gåsarna bättre än balin. Balin är strävare/vassare än gåsarna. Det kanske ger sig med lite användning för all del.
Skrynkelgåsen är mjukare och härligare än den släta men skillnanden är nog marginell.
Jag skulle rösta på en skrynkel gås i första hand, sen en slät gås och sist balin.
Användarens profilbild
Av diddeldi
balin är skrynkligare än en slät gås, så gillar man skrynklet så är den ett bättre val (gås görs ju inte skrynklig längre).
Användarens profilbild
Av zink
Lin skrev:Flyttade tråden och hoppas du får svar här. :wink:
Tackar!
Användarens profilbild
Av jag71
Jag säger ju att du ska köpa en mimmis krinklade. Suverän, snygg, sval, tar ingen plats, billig.
Användarens profilbild
Av zink
jag71 skrev:Jag säger ju att du ska köpa en mimmis krinklade. Suverän, snygg, sval, tar ingen plats, billig.
Hm, den har jag inte koll på. Känner igen namnet när jag ser det men... Finns var?
Användarens profilbild
Av jag71
cinclus skrev:
jag71 skrev:Jag säger ju att du ska köpa en mimmis krinklade. Suverän, snygg, sval, tar ingen plats, billig.
Hm, den har jag inte koll på. Känner igen namnet när jag ser det men... Finns var?
Finns här http://www.mimmis-ebutik.se har för mig att det är under sjalar/gör det själv eller något liknande

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?