Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Katharina skrev:Fast jag förstår inte riktigt problemet... om hon hade skrivit att det var en hoppis hade jag hållit med. Men hon kanske bara har ägt denna sjal och inte brytt sig om sjalmärken så att det inte är illa ment. Jag menar både häftet och sjalen ser ut att ha varit med en hel bärperiod.Enligt mig är det ju väldigt stor skillnad på en hoppis och en antigua. Och så köper jag då den sjalen och får med ett hoppishäfte. Tror att det är en hoppis och börjar så smått fundera på en sjal till. Trivs väldigt bra med "hoppisen" man har och letar upp en till på e-bay och oj vilken skillnad det var när den andra hoppisen kommer hem i brevlådan.
Och en nybörjare har ju ingen aning om att det är ett hoppis häfte så då kan de ju inte tro att det är en hoppis. Och prismässigt är det ju ingen skillnad.
Katharina skrev:Visst underlättar det om man deklarerar varan man vill sälja ordenltligt... men säljaren kanske inte ens har en aning. Därför menar jag att det inte kan vara falsk marknadsföring.Fast i mitt exempel med EasyCaren så har den en fin lapp med märket på sig. Då är det lite underligt att man inte skriver ut det.
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?