Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
zmurfan skrev:Gillar du turkost?
Hade en tanke på att kanske göra en vändbar med brunt och turkost? Kan det få gå för sig eller ska jag tänka om?
Jag gillar turkost, men :this: inget turkost i denna soffa tack! Brunt, vitt, beige och grönt. That's it! Ju mer grönt desto bättre!
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag sitter och klurar lite på vad jag ska hitta på. Har några idéer jag väljer (läs: velar) mellan :lol:
Önskas enfärgat eller en kombination av de tillåtna färgerna?
Användarens profilbild
Av svas
Delfinen_78 skrev:Jag sitter och klurar lite på vad jag ska hitta på. Har några idéer jag väljer (läs: velar) mellan :lol:
Jag kan tänka mig att de flesta väljer mönstrade tyger. Du får gärna köra på enfärgat - då blir Kära H glad (han gillar inte retro-mönster som jag).
Användarens profilbild
Av zmurfan
svas skrev:
zmurfan skrev:Gillar du turkost?
Hade en tanke på att kanske göra en vändbar med brunt och turkost? Kan det få gå för sig eller ska jag tänka om?
Jag gillar turkost, men :this: inget turkost i denna soffa tack! Brunt, vitt, beige och grönt. That's it! Ju mer grönt desto bättre!
Tack då vet jag. Då ska jag tänka om. :)
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
svas skrev:
Delfinen_78 skrev:Jag sitter och klurar lite på vad jag ska hitta på. Har några idéer jag väljer (läs: velar) mellan :lol:
Jag kan tänka mig att de flesta väljer mönstrade tyger. Du får gärna köra på enfärgat - då blir Kära H glad (han gillar inte retro-mönster som jag).
Retromönstrat slipper han ifrån - det har jag inget i "rätt" färger. :D
Det blir nog nästan enfärgade tyger (samma grundfärg men olika nyanser) - fast två olika nästan enfärgade i olika tillåtna färger om det är ok att blanda dem :roll: 8) :lol: .
Av corona
Har inte kikat in i den här tråden innan... vilken uuunderbar idé!! :D

Kommer följa er med spänning!! :eld:
Användarens profilbild
Av eM
Åh vilken mysig idé! Vill också se hur det blir när det är klart :)

Förresten så hade jag spanat på ert hus på Hemnet långt innan du skrev något om det här på Sjalbarn... Lyllos er, det ser så himlans fint ut! Vi får leta vidare och vänta på vår tur
Användarens profilbild
Av svas
eM skrev:Åh vilken mysig idé! Vill också se hur det blir när det är klart :)

Förresten så hade jag spanat på ert hus på Hemnet långt innan du skrev något om det här på Sjalbarn... Lyllos er, det ser så himlans fint ut! Vi får leta vidare och vänta på vår tur
Ni är välkomna på saftkalas i trädgården i sommar!
Användarens profilbild
Av marcy
svas skrev:

Låter najsigt.
Användarens profilbild
Av zmurfan
För att vara första försöket så känner iaf jag mig nöjd med detta:

Bild

Vad säger svas?
Användarens profilbild
Av svas
zmurfan skrev:För att vara första försöket så känner iaf jag mig nöjd med detta:

Bild

Vad säger svas?
svas säger att det ser fint ut! Fast jag är liiiite tveksam till färgerna. Kanske återges de inte helt korrekt. För jag anar både orange och blått :roll: ? 8)
Användarens profilbild
Av eM
svas skrev:

:vågen:
Användarens profilbild
Av marcy
svas skrev:
zmurfan skrev:För att vara första försöket så känner iaf jag mig nöjd med detta:

Bild

Vad säger svas?
svas säger att det ser fint ut! Fast jag är liiiite tveksam till färgerna. Kanske återges de inte helt korrekt. För jag anar både orange och blått :roll: ? 8)
Jag tycker också det ser väldigt oranget och blått ut. :wink:
Användarens profilbild
Av svas
eM skrev:
svas skrev:

:vågen:
Visst bor ni i Bromsten/Spånga???
Användarens profilbild
Av eM
svas skrev:Visst bor ni i Bromsten/Spånga???
Jo exakt :rodna:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?