Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jordbarn
Jag är färdig!!! :vågen: Fast min är ju inte alls lika fin som Kajas... :oops:
Ska jag ta en bild eller vill du ha en överraskning?
Egentligen borde jag vänta med att skicka det tills mina namnlappar som jag beställt har kommit så att jag kan sy fast ett litet märke... eller? :hmm: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av verre
jag sätter mig väll på golvet då, brevid soffan..

för jag vågar ju inte sätta img i den, tänk om jag spiller eller så.. nej nej, golvet får det bli..
jag ser 1 fiiiin kudde!!
Användarens profilbild
Av Fryle
svas skrev: Kanske håller de sig någolunda fräscha ett par år. Sedan får vi köpa nya överdrag.
Nej, då lägger du ut en förfrågan på SB: "Vem vill sy överdrag till mina soffor?"
Användarens profilbild
Av jordbarn
Fryle skrev:
svas skrev: Kanske håller de sig någolunda fräscha ett par år. Sedan får vi köpa nya överdrag.
Nej, då lägger du ut en förfrågan på SB: "Vem vill sy överdrag till mina soffor?"
:rofl:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har klippt och nålat iaf. Men sy det får bli till veckan. Nu ska jag till cinnamon och vara social. *vinkar*
Användarens profilbild
Av svas
jordbarn skrev:Jag är färdig!!! :vågen: Fast min är ju inte alls lika fin som Kajas... :oops:
Ska jag ta en bild eller vill du ha en överraskning?
Egentligen borde jag vänta med att skicka det tills mina namnlappar som jag beställt har kommit så att jag kan sy fast ett litet märke... eller? :hmm: :mrgreen:
Vänta gärna så du kan få sy på namnlappen! Du får gärna lägga ut bild iallafall så tar jag den stora gruppbilden efter inflytt.
Användarens profilbild
Av Monia
Nu är tyget hittat och uppmätt :D Nu ligger det överst i projektlådan och får vänta medans jag gör klart mitt ex-jobb och tenta (10/3) :oops: :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Men usch, jag får ju snart ångest över att jag inte ens har börjat leta tyg! :shock: :wink:
Först måste jag ju få färdigt väskan till bytet.....sy färdigt två klänningar och fyra par byxor..... Sen ska jag sy kuddfodral! :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
men åhhh :heart: vilken mysig idé :loving:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag är klar! :vågen:
Jag råkade glömma att sy klart allt annat..... :rodna:
Väskan är nästa projekt.

Svas: Vill du se bild eller ska det vara en överraskning? :D
Användarens profilbild
Av svas
McMorrigan skrev:Jag är klar! :vågen:
Jag råkade glömma att sy klart allt annat..... :rodna:
Väskan är nästa projekt.

Svas: Vill du se bild eller ska det vara en överraskning? :D
Bra jobbat! Ni får gärna visa upp bilder här i tråden när ni är klara. Så står jag för slutbilden.

Jag frossar i feber och halsfluss sedan några dagar tillbaka och har inte orkat skicka ut pm med uppgifter till er som anmält er (eller satt in pengar Kaja). Hoppas på någon form av energi i morgon.

kram på er underbara människor
Användarens profilbild
Av svas
marcy skrev:Svas din knasapa, nu är ditt halvfluffiga överdrag klart. Hoppas du gillar knappar. :)
:heart: knappar :heart:
Användarens profilbild
Av ZaZi
I morgon ska jag inventera tygförrådet... 8)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Gillar du turkost?
Hade en tanke på att kanske göra en vändbar med brunt och turkost? Kan det få gå för sig eller ska jag tänka om?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?