Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Katharina skrev: Jag tror att en 3,20 didy blir perfektHalloj om ni vill kan vi dela frakt alla två/tre/allihopa, jag bor i Stockholm o ska nog också ha en Didy från Didymos... Fast jag är inte klar över längden ännu...Ska du beställa nåt så vi kan dela på frakten
Tyras å Knuts mamma skrev:nej, det har jag missatmelles mamma skrev:men hur magra är ni tjejerMen det gör ju jag med en 2,6:a (utan extra ändar) !vad kan ni knyta med en 3,2:a?! jag kan ju bara knyta ryggsäck med knyten bak med 3,6:an
Har du missat mina bilder?
melles mamma skrev:men hur magra är ni tjejerSärskilt mager är jag inte.vad kan ni knyta med en 3,2:a?! jag kan ju bara knyta ryggsäck med knyten bak med 3,6:an
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag skulle nog ta en 3,7 meters, tror det blir väldigt svårt att lyckas med tibetan med en kortare sjal
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag och maken har pratat om det och vi tror båda att det skulle gå (med tankte på hur mycket vi har tillgodo på vår 4,2 m didy) men då är det precis, så det är svårt att råda om det, har du inget tyg till över hemma som du kan testa med så att du vet på ett ungefär om det går eller inte. 4,2 m är lite väl lång till vanlig ryggsäck
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?