Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miso
Efter mycket om och men står valet mellan en sino eller en cuddly wrap som verkar vara ganska likvärdiga. Är det någon som har erfarenhet av båda och har argument för/emot någon av dem?

mvh miso
Användarens profilbild
Av maimiti
Jag hade valt Sino... om det finns Svenska företag att gynna så gör jag gärna det. Speciellt om de är av likvärdig kvalitet. Så, jag röstar på en sån.
Användarens profilbild
Av miso
herregud vad svårt det är. Och igår började jag fundera lite på pikku-ruu också (som också är gjord med modaltyg)! Jag vill ha en sval och tunn trikåsjal eftersom bebis kommer i maj, utan alltför mycket "gung". Och sinon ser fin ut det som är största argumentet mot är väl eg att den kostar 200 kr mer än de många av de andra. Men visst verkar den bra och det är sympatiskt att den är svensk...
Användarens profilbild
Av KATARINA
Cuddlyn är en sval trikåsjal som du skriver att du vill ha :) Jag bär Elias hemma i den ibland som är 18 månader och ca 12 kilo. Har inte provat Sinon och vet inte om den är värd närmare 300 kr mer inkl frakt :wink:

Nu säljer jag ju Cuddly är bäst att nämna :wink: men den är även favorit bland de 3 trikåsjalar jag säljer.
Användarens profilbild
Av miriel
naimiez skrev:Någon som vet hur bred Sino är?
Den är 50 cm bred med avsmalnade ändar. Tunn och stadig i tyget (om det nånsin blir en ny bebis :roll: , så skulle jag nog välja en Sino).

:D

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?