Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Tack sacha!! Nu minns jag :idea: Funderar hur jag ska göra... :hmm: är sugen på en blekning i alla fall... :mitvit:
Användarens profilbild
Av sacha42
anna m skrev:Tack sacha!! Nu minns jag :idea: Funderar hur jag ska göra... :hmm: är sugen på en blekning i alla fall... :mitvit:
är du sugen sak du ju testa :D :D
Användarens profilbild
Av korell
"min" hoppe kom som sagt från tyskland.
Säljaren hävdade att hon köpt den så som den såg ut när jag fick den. Vem vet? men jag ar myyycket svårt att tro det utan har hela tiden antagit att den missfärgats av annan röd tvätt eller blivit hemfärgad med rött hemma av någon.
Av anna m
korell skrev:"min" hoppe kom som sagt från tyskland.
Säljaren hävdade att hon köpt den så som den såg ut när jag fick den. Vem vet? men jag ar myyycket svårt att tro det utan har hela tiden antagit att den missfärgats av annan röd tvätt eller blivit hemfärgad med rött hemma av någon.
Men du leder inte lynchmobben om jag försöker avfärga den lite? :hide:
Användarens profilbild
Av sanna73
Kom igen, avfärga den lite. Jag blir ju supernyfiken om hur det blir :eld:

Jag lovar att hjälpa till att stoppa lynchmobben om du vågar försöka :D
Av anna m
sanna73 skrev:Kom igen, avfärga den lite. Jag blir ju supernyfiken om hur det blir :eld:

Det får bli till helgen... :eld: är ivrig själv :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
anna m skrev:
sanna73 skrev:Kom igen, avfärga den lite. Jag blir ju supernyfiken om hur det blir :eld:

:vågen:

Är det barnsligt att tycka det är urspännande när en person man aldrig träffat skall avfärga en sjal man aldrig sett :oops:
Av anna m
sanna73 skrev:
anna m skrev:

:vågen:

Är det barnsligt att tycka det är urspännande när en person man aldrig träffat skall avfärga en sjal man aldrig sett :oops:
Att ha barnasinnet i behåll anses vara en merit :lol: FAst jag ifrågasätter hur vid våra sinnens bruk vi är... :whut:
Användarens profilbild
Av korell
Klart du ska försöka avfärga! :D Jag tycker den är skitful som den är nu :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag tror på alternativet att den är hemfärgad, för skulle Hoppediz verkligen släppa ut en sjal på marknaden om den var missfärgad? Tror inte att det finns många företag som skulle göra nåt sånt...
Tom. på andrahands sortering från fabriker å sånt så är det ju knappt det syns att det inte är exakt som det ska vara. :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
mari_tres skrev:Jag tror på alternativet att den är hemfärgad, för skulle Hoppediz verkligen släppa ut en sjal på marknaden om den var missfärgad? Tror inte att det finns många företag som skulle göra nåt sånt...
Tom. på andrahands sortering från fabriker å sånt så är det ju knappt det syns att det inte är exakt som det ska vara. :roll:
jag tror på det med, men den är nog missfärgad för den ser "dassig" ut :roll:
Av anna m
mari_tres skrev:Jag tror på alternativet att den är hemfärgad, för skulle Hoppediz verkligen släppa ut en sjal på marknaden om den var missfärgad? Tror inte att det finns många företag som skulle göra nåt sånt...
Ja du har nog rätt. Avfärgas ska den i alla fall :)
Användarens profilbild
Av AnKa
anna m skrev:
Ja du har nog rätt. Avfärgas ska den i alla fall :)
Spännande :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja det ska bli spännande att se resultatet!
Användarens profilbild
Av Siania
mammahappy skrev:Ja det ska bli spännande att se resultatet!
:iagree: Blir en lång väntan till helgen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?